Terug

Smartphone verdwenen bij herstel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. S.

Naar: Telenet

01/12/2023

Beste, op 6/10/2023 bracht ik een Samsung Zflip4 binnen bij de Telenet Winkel in Brugge, dit voor een herstelling in garantie. Op 17/10/2023 kreeg ik van het herstelbedrijf Dynafix een servicebon gemaild met de melding dat het toestel succesvol hersteld werd en teruggestuurd wordt naar de Telenet Winkel. Ik zou een melding krijgen als het daar aangekomen is. Het toestel kwam echter nooit terug aan in de winkel. De winkel (onder maatschappelijke zetel van Telenet) zegt niet verantwoordelijk te zijn. Ik bracht meerdere bezoeken aan de winkel, ik diende 2 keer een klachtenformulier in bij Telenet, ik stuurde een aangetekende brief naar Telenet, ik belde 2 keer naar Telenet. Ik belde 5 keer naar het (dure) Nederlandse nummer van Dynafix. Ik nam 4 keer contact op met Samsung. Ik deed melding van diefstal bij de politie. Enige wat al deze partijen, behalve de winkel zelf, konden zeggen dat is dat de winkel verantwoordelijk is. Ik krijg echter geen enkel gehoor en niemand komt met een oplossing voor de verdwenen smartphone.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform