Terug

Smartphone omnium verzekering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Proximus

20/02/2020

*Voor mijn bedrijf kocht ik een samsung s9 in de proximus shop, de verkoper stelde me de vraag of ik misschien een VERZEKERING wil op mijn TOESTEL. Dit kost 12 euro per maand.* Enige tijd later kocht ik een tweede toestel samsung s9+ (nam geen verzekering op dit toestel)Na een tijdje werden de simkaarten verwisseld in de toestellen (gemakkelijkshalve qua prive/werk) Aangezien ik 3 abonnementen op 1 factuur heb denk ik dat dit geen probleem mag geven.*2dagen geleden heb ik pech met mijn s9 en is deze dus volledig stuk, ik doe een schade aangifte en deze vertellen mij dat ze slecht nieuws voor me hebben dat ik geen verzekering heb en dat ik fraude pleeg. Wat een klantvriendelijkheid bij proximus.Volgens hun voorwaarden zat niet de juiste sim kaart in het toestel waardoor er niks voor mij gedaan kan worden. Na meerdere telefoons met de klantendienst van proximus moet ik zeggen dat de ene onbeschofter was dan de andere.Wel +/- 2 jaar lang 12euro/maand betaald oplichterij noem ik dit.* Dan ben je al zoveel jaren trouwe klant met 3 abonnementen en kan niks voor je gedaan worden. Een dikke schande noem ik dit.* 3 abonnementen op 1factuur en 1adres wat is hier dan het probleem.Normaliter neem je toch een verzekering op een toestel (zo werd het mij wel verkocht) en niet op een simkaart?

Berichten (1)

Proximus

Naar: A. C.

24/02/2020

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Ref. [THREAD_ID:192963546577]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform