Beste,ik nam bij mijn Samsung Galaxy Z fold 2 (toestel twv 1499 euro) een smartphone omnium dat zou beschermen tegen diefstal, valschade, schade, ... . Ik betaal hier maandelijks 12euro voor. Als het toestel binnen gedaan wordt zou het maximaal 4 werkdagen duren vooraleer ik mijn herstelde toestel terug heb of een nieuw toestel van dezelfde waarde heb, met zelfde functies. De claim is gemaakt en ingediend bij hun op 16/09/2021 en het toestel is ontvangen op 20/09/2021. In theorie zou ik dus op 24/09 mijn toestel gerepareerd of een nieuw toestel moeten hebben. We zijn intussen 5/11/2021 en ik moet constant er naar bellen om druk te zetten maar ze blijven me echt aan het lijntje houden. In het contract staat letterlijk dat ze indien er geen stok is van zulk toestel, ze verplicht zijn mij een bon te geven die de waarde van het toestel volledig betaald en ik een andere toestel in een Proximus-shop er mee mag gaan kopen. Tot op heden elke week leugens, leugens en nog is leugens vertellen..