Terug

Smartphone Omnium 'service'

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. S.

Naar: Proximus

05/11/2021

Beste,ik nam bij mijn Samsung Galaxy Z fold 2 (toestel twv 1499 euro) een smartphone omnium dat zou beschermen tegen diefstal, valschade, schade, ... . Ik betaal hier maandelijks 12euro voor. Als het toestel binnen gedaan wordt zou het maximaal 4 werkdagen duren vooraleer ik mijn herstelde toestel terug heb of een nieuw toestel van dezelfde waarde heb, met zelfde functies. De claim is gemaakt en ingediend bij hun op 16/09/2021 en het toestel is ontvangen op 20/09/2021. In theorie zou ik dus op 24/09 mijn toestel gerepareerd of een nieuw toestel moeten hebben. We zijn intussen 5/11/2021 en ik moet constant er naar bellen om druk te zetten maar ze blijven me echt aan het lijntje houden. In het contract staat letterlijk dat ze indien er geen stok is van zulk toestel, ze verplicht zijn mij een bon te geven die de waarde van het toestel volledig betaald en ik een andere toestel in een Proximus-shop er mee mag gaan kopen. Tot op heden elke week leugens, leugens en nog is leugens vertellen..

Berichten (6)

Proximus

Naar: G. S.

05/11/2021

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192981986583]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

G. S.

Naar: Proximus

09/11/2021

Beste,in bijlage een GEDEELTE' van het verloop van uw aangebodeen 'service', waarvoor ik maandelijks (nog steeds) betaal!

Proximus

Naar: G. S.

09/11/2021

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192982058477]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: G. S.

15/11/2021

Beste,Bij deze bevestig ik dat er reeds een Testaankoopdossier lopende is en dat deze wordt opgevolgd.Mvg,Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2021-11-09-07.01.53.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192982194033]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192982194033]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: G. S.

16/11/2021

Beste,Bij deze bevestig ik dat de klant reeds de nodige info had gekregen van de correcte dienst.Vandaag 16/11 9.10u nog eens de info doorgegeven via het antwoordapparaat van zijn gsm.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2021-11-05-13.52.04.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192982223486]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192982223486]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

G. S.

Naar: Proximus

16/11/2021

Beste,ik heb al 'uw info' 'al' ontvangen deze ochtend via antwoordapparaat. Enkel de bon/voucher zelf heb ik nog steeds niet gekregen. Dus ik sta nog steeds even 'ver'. Werd verstuurd naar 'guntherschepers@outlook.be' ipv naar 'guntherschepers1@outlook.com', zoals in 'my proximus' en 'omnium dienst' in het systeem zou moeten staan. 0498770604, graag meermaals proberen na mekaar aub, ik ben ook op mijn werk gewoon. Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform