Toen ik op 30 juni de grens met Frankrijk overschreed, viel mijn GSM volledig uit. Aanvankelijk kon ik nog telefoneren, daarna niet meer. Ik had 2 x telefonisch contacten met Proximus, gedurende telkens een half uur. Dat gaf geen resultaat. Wel werd mij een handleiding doorgestuurd over bellen uit het buitenland, dewelke ik zorgvuldig volgde, maar dat gaf als enig resultaat, dat mijn nummer of toestel geblokkeerd was. En blijkbaar geraakte dat niet gedeblokkeerd, want uiteindelijk kreeg ik een melding: sorry, technische fout van onze kant, er wordt aan gewerkt, probeer later opnieuw. Van de gehele periode is dat niet gelukt. Ik heb dus 3 weken geen finaciële verrichtingen kunnen doen, geen whatsapp, geen email, ... Op het ogenblik dat ik de grens met België overreed, was het euvel hersteld. Nu vertrek ik binnenkort naar Nederland. Kan ik hetzelfde verwachten? En een factuur kreeg ik wel voor 3 weken mijn GSM niet te kunnen gebruiken!!