Terug

Slotfactuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

I. R.

Naar: OCTA+

07/07/2024

Beste, Ik heb u een mail getuurd met een vraag; hoe komen jullie aan een slotfactuur wanneer ik nog geen jaar bij u bent aangesloten? Ik ben juist verhuist. Ik wil een gedetailleerde factuur waaruit blijkt dat ik zo veel elektriciteit heb gebruikt? Ik werk fulltime buiten huis en ben bijna nooit thuis, Een slotfactuur van 452,30 euro waarvan ik maandelijks 90 euro betaal?!? Ik heb van u een slotfactuur gekregen via mail waar de rekening nummer volledig anders was dan de gebruikelijke rekening waar ik die 90 euro moet op storten.Hierop heb ik u een mail gestuurd en het antwoord dat ik kreeg is.......noppes. Met vriendelijke groeten, Raes Iris


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform