Beste Evelin,
We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop.
In bijlage een rekeningoverzicht samen met je openstaande facturen. Het klopt dat we je betalingen voor je voorschotfacturen van november en december 2024 ontvangen hebben op 29-11-2024 en 17-12-2024.
De afrekening van01-11-2024 tot 31-12-2024 welke je in bijlage kan terugvinden en voor een bedrag van139,37€ is opgemaakt omdat we meterstanden hebben ontvangen van je netbeheerder omwille van wijziging van netbeheerder. Meer info kan je terugvinden via volgende link:s:www.fluvius.be/nl/wijzigingen-netbeheerders-2025/wie-is-mijn-netbeheerder-vanaf-1-01-2025.
Je voorschotfacturen van november en december zijn in mindering genomen op je afrekening. Dit kan je terugvinden op pagina 1 en 2. Je had dus voor deze 2 maanden een totale verbruikskost van 361,55€
Je slotafrekening betreft je afrekening voor de periode van 1-1-2025 tot 14-2-2025. Voor deze periode had je een verbruikskost van 516,58€. Ook hier is je voorschotfactuur van januari in mindering genomen ten bedrage van 111,09€ waardoor je een resterend te betalen bedrag op deze afrekening hebt van 405,49€.
Op heden heb je een openstaand saldo van 544,86€. Alvast bedankt om dit te betalen opIBAN BE50 0018 1567 6918 en BIC GEBABEBB met vermelding van de referentie +++005/3752/75915+++.
Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!
Ik wens je nog een prettige dag toe!
Met vriendelijke groet,
Tom
Polyvalent Medewerker EACH
VS Customer Lifetime Exception Complaint Handling
Battelsesteenweg 455i B-2800 Mechelen eneco.be
Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor
u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: vrijdag 21 februari 2025 14:45
Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com
Onderwerp: Slotfactuur