Terug

Slotfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. U.

Naar: Mega

04/01/2024

Beste,Op dinsdag 22 augustus 2023 ontving ik een slotfactuur van 919,04€ van energieleverancier Mega. Dit voor de periode 01-06-2021 tot 05-01-2022. Op 5 januari 2022 sloot ik me bij Luminus aan. Mega beweert van fluvius een correctie van meterstanden te hebben ontvangen. Fluvius ontkent dit. Ik wens deze slotfactuur echter te betwisten.Vriendelijke groeten,Ellie

Berichten (5)

Mega

Naar: E. U.

05/01/2024

Mega. Same Energy. Just Cheaper.Beste mevrouw Ugbebor,Bedankt voor uw bericht.Bij nazicht in het systeem kan ik zien dat wij een aanpassing van de meterstanden van aardgas hebben doorgekregen van uw netbeheerder op 4/08/2023.Wanneer wij een aanpassing van de meterstanden doorkrijgen van de netbeheerder, zijn wij verplicht om de reeds aangemaakte facturen te corrigeren.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem ?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitterimage.pngs:mega1.zendesk.com/attachments/token/yUYiVzVT2zhTTpnnjdCL7bSuC/?name=image.png Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[GD76MW-J7L1X]

E. U.

Naar: Mega

22/01/2024

Beste,Ik heb dit nagevraagd bij Fluvius. Zij ontkennen op 4 augustus meterstanden te hebben doorgestuurd.Ik zal dit verder opnemen met Testaankoop.Vriendelijke groeten,Ellie Ugbebor

Mega

Naar: E. U.

23/01/2024

Mega. Same Energy. Just Cheaper.Beste mevrouw Ugbebor,We hebben uw klacht goed ontvangen.Op 04/08/2023 hebben wij een aanpassing van uw meterstanden voor aardgas ontvangen.Wanneer wij een aanpassing van de meterstanden ontvangen, zijn wij verplicht om de reeds aangemaakte facturen te corrigeren.Door deze correctie heeft u een openstaand saldo van 834.47Eur in ons voordeel.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem ?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitterimage.pngs:mega1.zendesk.com/attachments/token/4ZDU7QqAV9lSq9pUsLPEmPrtB/?name=image.png Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[9XK5M6-XRMW3]

E. U.

Naar: Mega

14/02/2024

Ik vraag bij Testaankoop zelf dit te onderzoeken.

Mega

Naar: E. U.

16/02/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 16 feb 2024 08:06 CETBeste mevrouw Ugbebor,We hebben uw klacht goed ontvangen.Op 04/08/2023 hebben wij een aanpassing van uw meterstanden voor aardgas ontvangen. ![](s:mega1.zendesk.com/attachments/token/4ZDU7QqAV9lSq9pUsLPEmPrtB/?name=image.png)Wanneer wij een aanpassing van de meterstanden ontvangen, zijn wij verplicht om de reeds aangemaakte facturen te corrigeren.Door deze correctie heeft u een openstaand saldo van 834.47Eur in ons voordeel.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons ![](s:mega1.zendesk.com/attachments/token/dkHvtK0GKQ9yCeJYvq8eEZieY/?name=zendesk-launch-telco-NL.png)* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.**We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens.** Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[41D5PJ-Z1ZML]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform