Terug

slotfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. L.

Naar: Engie

09/10/2023

Beste,Er is een document doorgestuurd voor overnamecontract Engie electriciteit en gas, met einddatum 31/07/2023. Dan volgt deze mailing op 03/08/2023.Bedankt voor je aanvraag We hebben je aanvraag goed ontvangen. Je krijgt binnenkort je slotfactuur opgestuurd. Jouw gegevens KLANTNUMMER: 2 206 546 018 TELEFOONNUMMER: 0032492.........LEVERADRES: ............................Meterstanden Je distributienetbeheerder leest je digitale elektriciteitsmeter(s)vanop afstand uit en stuurt ons de meterstand(en) door. VERHUISDATUM: 31/07/2023 Ben nog steeds wachtende naar de slotfactuur. Krijg wel nog voorschotten aangeboden met de bedoeling die te betalen en nu zelfs met vermelding dat er extra kosten aan verbonden zijn als deze te laat betaald worden. Ondertussen wonen er andere mensen op dit adres waarvan de gegevens vermeld staan op het overnameformulier, die dan ook klant willen blijven. Telefonisch kan je langs geen kanten bij Engie terecht. Hopende op een zééééér spoedige reactie en slotfactuur te ontvangen.Eindelijk via de chat contact gehad en de mailing die ontvangen was doorgegeven. vonden niets terug. Was geen aangifte binnengekomen alhoewel de mailing ontvangen was. Je moet terug een formulier invullen online werd er via chat gezegd. Maar daar kan je de datum niet meer ingeven van de overname. Wel datum ten vroegste 9 september. Nu is de vraag of ze de correcte datum en meterstanden gaan handhaven want je moet geen document opsturen. Ga niet betalen voor de nieuwe huurders van het pand.M.v.g.

Berichten (1)

Engie

Naar: E. L.

10/10/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform