Terug

Slotfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Engie

11/08/2023

Beste, Ik treed op als volmachthebbende voor mijn 94-jarige grootmoeder, Macella Claus. Deze volmacht heb ik overgenomen van mijn vader, die op 14/11/22 overleed. Ik ben zelf geen klant bij Engie. Op 24/11/22 betrekken huurders het woonhuis van mijn grootmoeder. Op 30/11/22 geef ik de meterstanden door via energieovernamedocument, door beide partijen getekend, via mail door. Op 13/3/23 gaat er €1500,00 via domiciliëring van mijn grootmoeder haar rekening. Het winterverbruik gas-en elektriciteit van de huurders. Via klacht via ombudsdienst wordt die €1500,00 op 30/05/23 teruggestort. Op 08/08/23 wordt die €1500,00 opnieuw gefactureerd met als reden: meterstanden worden niet gerespecteerd door Engie omdat die niet via het juiste kanaal werden doorgegeven. (mail) Bijgevolg moet mijn grootmoeder het volledige winterverbruik van de huurders betalen. Ik weet niet hoe ik anders de meterstanden kon doorgeven aangezien ik niet over paswoord-logins voor hun site beschik wegens het overlijden van mijn vader. Kan u mij juridisch bijstaan aub? Ik vind dit niet rechtvaardig. Ik ben in het bezit van alle bewijsstukken. MVG

Berichten (2)

Engie

Naar: D. D.

14/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: D. D.

14/08/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform