Beste, Ik treed op als volmachthebbende voor mijn 94-jarige grootmoeder, Macella Claus. Deze volmacht heb ik overgenomen van mijn vader, die op 14/11/22 overleed. Ik ben zelf geen klant bij Engie. Op 24/11/22 betrekken huurders het woonhuis van mijn grootmoeder. Op 30/11/22 geef ik de meterstanden door via energieovernamedocument, door beide partijen getekend, via mail door. Op 13/3/23 gaat er €1500,00 via domiciliëring van mijn grootmoeder haar rekening. Het winterverbruik gas-en elektriciteit van de huurders. Via klacht via ombudsdienst wordt die €1500,00 op 30/05/23 teruggestort. Op 08/08/23 wordt die €1500,00 opnieuw gefactureerd met als reden: meterstanden worden niet gerespecteerd door Engie omdat die niet via het juiste kanaal werden doorgegeven. (mail) Bijgevolg moet mijn grootmoeder het volledige winterverbruik van de huurders betalen. Ik weet niet hoe ik anders de meterstanden kon doorgeven aangezien ik niet over paswoord-logins voor hun site beschik wegens het overlijden van mijn vader. Kan u mij juridisch bijstaan aub? Ik vind dit niet rechtvaardig. Ik ben in het bezit van alle bewijsstukken. MVG