Terug

slotfactuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Engie

01/08/2023

Geachte, normaal zouden we in april ons eindfactuur krijgen.Ik had een mail gestuurd op 24/05/2023 en op 20/06/2023.Nu krijg ik maar pas een antwoord op mijn mail van 24/05/2023.Onder tussen had ik al telefonisch contact gehad en daar zeiden ze mij dat het in orde zou zijn op 18/07/2023.Nog altijd niks.Dan heb ik chat sessie gehad en daar beloofde ze mij ook dat het in orde ging komen.Dus het enige antwoord dat ik heb ( op mail van 24/05/2023 ) Betreft: referentienummer 009190481106Beste klantHierbij laten we je weten dat we je vraag doorgestuurd hebben naar de tweede lijn.Deze dienst zal je vraag verder analyseren en beantwoorden.Gezien de huidige marktsituatie en het groot aantal vragen dat we ontvangen, kan dit langer duren dan je van ons gewoon bent.We verontschuldigen ons alvast hiervoor.Maar Engie heeft wel al een nieuw voorschot berekend en een nieuw contract gestart.Normaal kijk ik elk jaar na ( via jullie ) wat de beste leveranciers is voor ons, maar nu ik geen afrekening heb kan ik dit niet nakijken.Met vriendelijke groet,Rina

Berichten (1)

Engie

Naar: R. D.

04/08/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform