Terug

Slotfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. M.

Naar: Engie

02/07/2023

Beste, afgelopen jaar was ik klant bij Engie voor onze vorige woning. Ik kreeg al reeds ongeveer een jaar geen voorschotfacturen ondanks dat ik hier meerdere keren telefonisch contact voor heb opgenomen. Steeds werd er een andere reden voor het probleem gegeven, maar het werd nooit opgelost. Nu zijn wij verhuisd en heb ik mijn contract bij Engie opgezegd op 26/05. Ik heb dit online in orde gebracht en nu blijft de status hiervan op ‘aanvraag’ staan. Ook bij deze facturatie lijkt het alsof wij hier nog héél lang op gaan moeten wachten, ondanks dat ik de melding kreeg dat we binnen de 2 weken een slotfactuur zouden ontvangen. Fluvius wist me 2 dagen geleden te zeggen dat het energiecontract nog steeds op onze naam staat (!?). Ik wil asap het slotfactuur zodat we zeker zijn dat ons contract op ons dit adres is afgesloten!Mvg,Shana Creve.

Berichten (1)

Engie

Naar: N. M.

04/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform