Terug

Slotfactuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. R.

Naar: Engie

25/10/2022

Beste,Als klant van Engie betaalde ik van 06/2021 t.e.m. 04/2022 maandelijks een voorschot.Op 01/05/2022 stapte ik over naar een andere energieleverancier.Tot op vandaag heb ik nog altijd mijn slotfactuur niet ontvangen. Ik contacteerde Engie reeds op verschillende manieren (telefonisch, via mail, via chat) met de vraag wanneer ik mijn slotfactuur zou ontvangen. Telkens bleef mijn vraag onbeantwoord.

Berichten (2)

Engie

Naar: H. R.

25/10/2022

Beste heer RosseelTest Aankoop bezorgde ons uw klacht op 25 oktober 2022.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaint Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

H. R.

Naar: Engie

13/11/2022

Weeral 14 dagen verder … wanneer krijg ik mijn afrekening van 05/2022?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform