Terug

Slotfactuur toeslag abnormaal

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Engie

21/10/2023

Beste, in 2022 verbruik van 19.451kwh en in 2023 verbruik van 11.690kwh = 7.761kwh minder verbruikt, en toch heb ik toeslag van €916,80, waarvan de tussentijdse facturen amper €99,55, deze laatste is niet juist, daar in 2022 tussentijdse facturen €280 waren. Alsook zie ik dat vaste prijs in 2023 een bedrag is van €1698,81, in 2022 een bedrag van €632,66 m.a.w. een groot verschil van €1.066 dit is abnormaal. Heb in 2023 7.761kwh minder verbruik gehad t.o.v. 2022 dus kan ik nooit een toeslag hebben van €916,80. Graag zie ik uw antwoord tegemoet. Zoniet zie ik mij genoodzaakt Test Aankoop hierover te informeren. Met vriendelijke groeten, ex collega Gracy Vinamont

Berichten (1)

Engie

Naar: G. V.

23/10/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform