Terug

Slotfactuur niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. P.

Naar: Engie

28/06/2023

Beste Ik ben op 16/6/2023 overgestapt naar een andere leverancier van ENGIE naar Luminus omdat de Facturatie bij ENGIE opeens zomaar vast liep daardoor kreeg ik mijn laatste factuur niet van begin juni…De reden waarom ik opeens mijn facturen bij ENGIE niet meer kreeft is niet bekend niemand die duidelijkheid kan geven zelfs ENGIE en hun achterliggende diensten niet Nu ben ik overgestapt en had op 16/6/2023 de slotfactuur factuur aangevraagd maar heb nog steeds geen slotfactuur gezien + teruggave ik heb in totaal tem mei dat was de laatste factuur die ik nog kreeg 2740 euro betaald aan voorschotten maar ik verwacht een teruggave omdat ik erg weinig verbruik rond de 2000€ 2340€De wachttijd is 14 dagen maar ik heb intussen al meermaals contact opgenomen met ENGIE wanneer ik mijn slotfactuur zal ontvangen en de teruggave maar opnieuw kan niemand mij duidelijkheid geven Ze sturen dit door naar achterliggende diensten back Office maar het blijft maar duren…Ik vermoed dat het opnieuw vast zit zoals het probleem bij de voorschotten De meterstanden zijn al doorgegeven door Fluvius en op mijn klantenzone kon je de status van de aanvraag opvolgen maar tot op heden is de aanvraag voor slotfactuur zogezegd verwerkt met de gevalideerde meterstanden maar geen slotfactuur ….Graag oplossing aub

Berichten (1)

R. P.

Naar: Engie

05/07/2023

Intussen zijn we 5 juli 2023 het contact werd afgesloten op 16/6/23 wachttijd slotfactuur binnen de 15 dagen… nog steeds geen slotfactuur te zien


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform