Terug

slotfactuur en betwisting nieuwe facturen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

S. H.

Naar: Farys

05/09/2024

Beste, Na herhaaldelijke telefoongesprekken met uw vriendelijke medewerkers van Farys, had ik graag eindelijk een slotfactuur ontvangen. Op 6 juli 2024 werd een overname document opgemaakt door Immo Nobels voor de verhuur van mijn eigendom. Helaas vergat de vertegenwoordiger van Immo Nobels mijn naam als vertrekkende klant te noteren. Het adres en klantnummer stond wel op het document. Bij mijn eerste telefonisch contact met Farys werd dit gemeld en heb ik toen direct mijn naam doorgegeven. Nu, na drie telefoongesprekken, is de slotfactuur nog steeds niet in orde en ontvang ik nog steeds de facturen, bedoeld voor mijn huurster, op mijn naam. Bij deze contesteer ik dan ook alle komende facturen van Farys die nog op mijn naam staan. Ik zou graag zo snel mogelijk een oplossing zien. Met vriendelijke groeten, Sandrine Hardy

Berichten (1)

Farys

Naar: S. H.

09/09/2024

Geachte heer, mevrouwIntussen beëindigden wij de drinkwaterlevering op naam van mevrouw Sandrine Hardy.Wij geven onze klant - onder meer om redenen van privacy - meer toelichting over onze afhandeling via een aparte e-mail.U vindt meer informatie over ons privacybeleid op www.farys.berivacybeleid.Heeft u nog vragen, dan helpen wij u graag verder via www.farys.be/contact of via het nummer 078 35 35 99.Met vriendelijke groetenFarys klantendienstOorspronkelijke tekstVan:klachten@test-aankoop.beAan:Klantendiensten klantendienst@farys.beCC:Verzonden:05.09.24 16:54:33Onderwerp:slotfactuur en betwisting nieuwe facturenU ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be. Meer informatie over waarom dit belangrijk iss:aka.ms/LearnAboutSenderIdentification‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform