Terug

Slotfactuur en afrekening met enorme vertraging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Luminus

09/02/2022

Beste, ik ben in oktober verhuisd en heb nog steeds mijn slotfactuur van mijn vorige woonst niet ontvangen. Verder zou ik in januari mijn afrekening krijgen, maar ik heb deze ook nog niet ontvangen. Ik kan hierdoor mijn voorschotten voor gas en elektriciteit niet aanpassen, hoewel ik denk dat ik momenteel te veel voorschot betaal.

Berichten (2)

Luminus

Naar: L. V.

10/02/2022

Beste mevrouw Verspeelt, Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht van 09-02-2022. Eerst danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug. Vriendelijke groeten Luminus PS Deze e-mail kan u niet beantwoorden.e klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 9 février 2022 09:16À: Priority priority@luminus.beObjet: Klacht - Slotfactuur en afrekening met enorme vertraging - (CPTBE01460020-73)This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

L. V.

Naar: Luminus

17/02/2022

Ondertussen zijn we weeral een week verder en heb ik nog steeds niets van jullie gehoord. Gelieve mijn afrekeningen op te sturen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform