- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------IandC Leuven, 29 jan. 2021 10:03 CETBeste meneer Duyck,Als energieleverancier kunnen we enkel factureren volgens de ontvangen verbruik- en metergegevens via de netbeheerder.Voor aardgas was dit in orde en kon dan ook (een) afrekening(en) opgemaakt worden.Voor elektriciteit ontvingen we dit echter niet of niet correct en kon er tot op heden nog geen afrekening volgen.Het ontbreken van een afrekening meldde u midden september.In oktober nam onze interne dienst (na eerder onderzoek) contact op met de netbeheerder.De meterstand werd wel degelijk ontvangen, maar overige data die essentieel is voor de opmaak van de afrekeningn in deze systemen werd niet ontvangen.Momenteel staan we nog steeds in contact met de netbeheerder én met de consultants van het bedrijf achter het systeem tussen de verschillende energieleveranciers en netbeheerders.Merk op dat dit geen systeem van Mega is, maar een algemeen systeem op de energiemarkt.Gezien dit een extern probleem is, zijn we ook afhankelijk van deze externe partijen. Hierbij fungeren we in feite helaas als een soort 'boeman' richting u als klant, die natuurlijk voornamelijk enkel rechtsteeks met de energieleverancier in contact komt.We begrijpen dat deze vertraging niet fijn is en spannen ons in om in samenwerking met de andere partijen u zo spoedig mogelijk een afrekening te kunnen bezorgen.Intussen blijven we beschikbaar voor al uw vragen.We wensen u nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,Tom✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Vrij: 9u-12u30 and 14u-17u)Contacteer ons--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[WV69MW-7ZKX]