Hallo,Een tweetal maanden geleden stapte ik over naar een andere leverancier. De slotfactuur voor electriciteit die TotalEnergies opmaakte bevatte verschillende fouten.Enerzijds werd een verkeerde einddatum (= overstapdatum) gebruikt: deze lag te vroeg, ik was nog enkele weken langer klant dan aangegeven. Anderzijds werd er geen compensatie voorzien voor de door mij aan het net geleverde stroom (zonnepanelen).Ik heb deze slotfactuur betwist en niet betaald aangezien er vermoedelijk een fout in mijn nadeel is gebeurd. Ik heb trouwens meteen gemeld aan de leverancier dat er verschillende zaken niet klopten, en dat ik de factuur betwist en niet zou betalen aangezien er mij vermoedelijk teveel werd aangerekend.Midden juli 2023 (ongeveer 10 weken na de overstap) en nadat ik er verschillende herinneringsmails voor stuurde, gaf de leverancier eindelijk toe dat er twee fouten waren gebeurd en er een nieuwe slotfactuur zou worden opgesteld. Even later ontving ik een extra slotfactuur voor EUR0,04 waarin een eindmeterstand werd gebruikt die precies overeen kwam met de beginmeterstand. Dit kan dus niet kloppen. Het andere probleem (geen compensatie voor de injectie) werd niet aangepakt.Ik heb een digitale meter dus Fluvius kent zonder twijfel de correcte meterstanden en zal die ook zo doorgegeven hebben aan TotalEnergies. Bovendien heb ik aan TotalEnergies een screenshot van mijn meterstanden in de Fluvius-webapp gestuurd én foto's genomen op de overtstapdatum van de 4 meterstanden en deze aan de leverancier doorgestuurd. Alle correcte gegevens zijn dus beschikbaar en ik heb alles gedaan wat ik kan om volledig te zijn in dit dossier.Verder ontving ik van de leverancier een dreigbrief dat ze gerechtelijke stappen via een deurwaarder zullen ondernemen, dit nota bene terwijl mij niks te verwijten valt maar de fout overduidelijk bij de leverancier zit, die foute overstapdatums en foute meterstanden hanteert.Ik zou graag hebben dat ik een correcte slotfactuur ontvang zodat ik het eventueel door mij verschuldigde bedrag kan betalen en de zaak afsluiten.Bovendien wens ik de bevestiging te ontvangen dat er geen gerechtelijke stappen worden ondernomen.