Terug

slinkse verkooptechnieken en 'stalking'

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Luminus

24/02/2022

Ik word de laatste maanden herhaaldelijk gebeld door Luminus om mij te overtuigen van energieleverancier te veranderen, wat ik niet wil. Heb dit herhaaldelijk duidelijk gemaakt en gevraagd om mij te schrappen. Niet dus, op 24/2 - telefoon van 11u56 - ging men dit wel doen . Na heel wat persoonlijke vragen o.a. mijn geboortedatum (geweigerd GDPR!) ging dat opgelost worden, daarvoor diende ik slechts op een sms twee opties te aanvaarden en kreeg ik nog een email ter bevestiging. Te laat heb ik beseft dat ik hiermee een contract heb ondertekend. Email heb ik niet gekregen aangezien het adres fout is. Heb per aangetekend schrijven laten weten dat ik afzie van de aankoop. Ik wil hebben dat deze praktijk stopt en mijn telefoonnummer definitief geschrapt wordt! Graag bevestiging.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform