Terug

Slechtste service ooit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Dynafix

16/01/2024

Ik heb mijn galaxy watch 5 binnengebracht bij hun omdat die batterij niet in orde was. Dynafix heeft zogezegd niets gevonden en stuurde deze dus terug. Bij het terugkrijgen gemerkt dat de pinnetjes om mijn bandje te connecteren er niet bij waren. Bijkomen bij het opladen nu twee zwarte vlekken en het oplaadicoontje dat niet weggaat ondanks deze niet op de oplader ligt. Mail gestuurd naar dynafix die zeggen gratis reparatie stuur maar binnen, kreeg dan een mail dat ik 37 euro moet betalen dat ze niets hebben gevonden. Sinds dien 3 keer gemailed en 2 keer gebeld om dit op te lossen, wordt volledig niet geholpen, ondertussen ook met samsung zelf al meermaals in contact gestaan ook hier wordt er weinig aan gedaan. Ronduit schandalig dat dit bedrijf nog mag en kan bestaan. Slechtste service dat ik ooit al heb meegemaakt en ik werk in it dus niet de eerste keer dat ik met een service departement contact moet opnemen. Ik raad ten zeerste aan dat samsung een ander bedrijf vind om mee samen te werken want dit kan compleet niet.

Berichten (3)

Dynafix

Naar: J. M.

17/01/2024

Geachte klant,Hartelijk dank voor uw e-mail.Graag adviseren we u om de prijsopgave te beantwoorden en de onderzoekskosten van 37,00 euro te betalen, want tijdens een onderzoek via de monteurs er is geen klacht geconstateerd.Mocht u nog vragen hebben, horen we het graag!Met vriendelijke groet,Mariamme______________________________Original Message: Dynafix Care B.V Customer Care Center------------------------------------------------------------------------------------------------Vragen? web.dynafix.com/nl/faq/ Volg hier uw reparatie! s:www3.dynafix.com/ascima/forms/frm_gsmrepairorder_tracestatus.aspx Visit our website www.dynafix.com Like us on Facebookwww.facebook.com/dynafixrepair Follow us on Twitter www.twitter.com/DynafixNL ------------------------------------------------------------------------------------------------Dynafix Group B.V.Industrialpark De HorselDaelderweg 216361 HK NuthThe Netherlands------------------------------------------------------------------------------------------------Messages and any files or documents attached are intended only for the use of the addressee and may contain information which is privileged and confidential. It is intended for the individual or entity named. If the reader of the email is not the intended recipient, or the employee or agent responsible for delivering it to the intended recipient, you are hereby notified that any use, dissemination, forwarding, printing or copying of the email is strictly prohibited. If someone is not the named addressee or has received the email in error, he has to inform the sender immediately and delete it from his system. He also cannot copy or disclose it or its contents or use it for any purpose. Transmission of an email cannot be guaranteed to be secure or error-free. Any opinions expressed in this email are those of the author and do not necessarily constitute the views of the Dynafix Group B.V. Nothing in this email shall bind the Company in any contract or obligation.

J. M.

Naar: Dynafix

18/01/2024

Jullie hadden ons verzekerd dat we niet moesten betalen en nu opeens moeten we dat wel wat ronduit oplichting is en daarbij misschien moeten jullie jullie monteurs beter opleiden want er scheelt vanalles met dat toestel.

Dynafix

Naar: J. M.

20/01/2024

Geachte klant,Hartelijk dank voor uw e-mail.Graag willen we u informeren dat de onderzoekskosten moeten betaald worden en de prijsopgave is aangemaakt, omdat bij 2e keer (IW) geen onderdelen.Mocht u nog vragen hebben, horen we het graag!Met vriendelijke groet,Mariamme______________________________Original Message: Dynafix Care B.V Customer Care Center------------------------------------------------------------------------------------------------Vragen? web.dynafix.com/nl/faq/ Volg hier uw reparatie! s:www3.dynafix.com/ascima/forms/frm_gsmrepairorder_tracestatus.aspx Visit our website www.dynafix.com Like us on Facebookwww.facebook.com/dynafixrepair Follow us on Twitter www.twitter.com/DynafixNL ------------------------------------------------------------------------------------------------Dynafix Group B.V.Industrialpark De HorselDaelderweg 216361 HK NuthThe Netherlands------------------------------------------------------------------------------------------------Messages and any files or documents attached are intended only for the use of the addressee and may contain information which is privileged and confidential. It is intended for the individual or entity named. If the reader of the email is not the intended recipient, or the employee or agent responsible for delivering it to the intended recipient, you are hereby notified that any use, dissemination, forwarding, printing or copying of the email is strictly prohibited. If someone is not the named addressee or has received the email in error, he has to inform the sender immediately and delete it from his system. He also cannot copy or disclose it or its contents or use it for any purpose. Transmission of an email cannot be guaranteed to be secure or error-free. Any opinions expressed in this email are those of the author and do not necessarily constitute the views of the Dynafix Group B.V. Nothing in this email shall bind the Company in any contract or obligation.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform