Terug

Slechtste service ooit!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: VAILLANT

22/12/2020

Beste,Sinds 3 jaar staat er bij mij een lucht/water warmtepomp van Vaillant, type Arotherm VWL 85. Zowel bij het opstarten als bij het ontluchten vorig jaar moesten we hier al 3 weken wachten vooraleer er iemand ter plaatse is. Deze keer is het echter nog extreem veel erger. Op 6 december gebeld om aan te geven dat het niet werkt, op 22 december krijgen we via mail te horen dat de afspraak voor reparatie verzet is van 23 december naar 6 januari! Met andere woorden een hele maand in de kou, zonder warm water. En dat in een tijd dat het niet eens is toegestaan bij iemand anders te gaan douchen.Op 12 december had ik al klacht ingediend op de site van Vaillant zelf, omdat er na 6 dagen nog niet eens een afspraak was gepland. Daar kwam een automatisch bericht terug van een no-reply adres dat het goed ontvangen is en dat er zo snel mogelijk contact wordt opgenomen. Vandaag de 22e, heb ik daar nog steeds geen antwoord op gekregen.De manier van denken over service bij Vaillant is ver beneden alle peil.Er zijn 2 mogelijkheden om dit op te lossen. De ene is dat Vaillant garantie geeft binnen een aanvaardbare tijd service te verlenen, inclusief een schadevergoeding als die tijd niet wordt gehaald.De andere oplossing is dat ze hun rommel komen ophalen en ze mijn geld terug geven.

Berichten (8)

VAILLANT

Naar: J. L.

22/12/2020

O.Ref/CM-V05309601Beste heer Laenen,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken U hiervoor.In bijlage kan U alvast onze mail raadplegen die wij U verzonden hebben op 11/12/2020. Wij hebben U toen een afspraak geregeld voor 14/12/2020.De techniekers kunnen niet alle wisselstukken van ieder type toestel in de wagen bijhebben.Een nieuwe afspraak werd gegeven door onze planning met wisselstukken op 06/01/2021. De afspraak kan helaas niet worden vervroegd.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer Laenen, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

J. L.

Naar: VAILLANT

22/12/2020

Beste,Er is op 11 december inderdaad gemeld dat die stukken toen niet beschikbaar waren om te repareren. Maar er is mij ook verteld dat dat wel kon op 23 december! Afspraak gepland en al. Niet 6 januari. Die 6 januari is 1-zijdig, zonder overleg even op de mail gezet de dag voor de reparatie gepland is!Compleet onacceptabel!Je hebt niet eens het lef om een persoonlijk mailadres of telefoonnummer in de reactie te plaatsen.Ik herhaal: ik wil van Vaillant horen wat zij achten acceptabel te zijn om reparaties uit te voeren. Met een afgesproken schadevergoeding als die periode niet gehaald wordt. En dus ook een voorstel voor de huidige ellende die jullie rommel veroorzaakt!Als ik hier vandaag geen antwoord op heb gekregen, zal ik hiervoor naar een advocaat stappen!Groeten,Jan

VAILLANT

Naar: J. L.

22/12/2020

O.Ref/CM-V05309601Beste heer Laenen,Onze diensten werken met algemene emailadressen.Wij hebben reeds 2x intern nagekeken of we de afspraak kunnen vervroegen al dan niet, wat momenteel niet mogelijk is. Onze excuses voor het ongemak die U ondervind.Wij kunnen geen positief gevolg geven op uw vraag.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer Laenen, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

J. L.

Naar: VAILLANT

22/12/2020

Beste,Dit is niet voldoende!Zowel op de korte termijn als op de lange termijn is dat niet voldoende!Als mij was verteld vooraf hoe dit telkens zou lopen, had die rommel nooit in mijn huis gekomen.Bij opstart heeft het 3 weken geduurd. Vorig jaar om te ontluchten heeft het 3 weken geduurd en deze keer zal het zelfs een maand duren. In totaal heb ik dus al 73 dagen stilstand op een goede 1100 dagen.Bijgevolg voldoet het toestel niet aan de gegeven specificaties.Gelieve mijn geld terug te storten en die rommel uit mijn huis te verwijderen!Groeten,Jan

VAILLANT

Naar: J. L.

23/12/2020

O.Ref/CM-V05309601Beste heer Laenen,Wij bieden 2 jaar garantie op onze producten en het toestel is reeds ouder dan 2 jaar.Wij kunnen geen positief gevolg geven op uw vraag voor een terugbetaling van het toestel.Wij beschouwen dit dossier dan ook als afgesloten.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer Laenen, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

J. L.

Naar: VAILLANT

23/12/2020

Genoteerd,Dus erbij vermelden voor verkoop dat de service nooit gedaan wordt binnen de 3 weken vinden jullie niet noodzakelijk?Dit krijgt juridische gevolgen!Groeten,Jan

VAILLANT

Naar: J. L.

04/01/2021

O.Ref/CM-V05309601Beste heer Laenen,Onze dienst geeft steeds een afspraak volgens de beschikbaarheid van de wisselstukkenlanning, wanneer de wisselstukken vroeger beschikbaar zijn dan geven wij steeds een zo vlug mogelijke en vroegere datum.Helaas was het wisselstuk hier niet beschikbaar.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer Laenen, met de meeste hoogachting.Lieve FlamandKlachtendienst medewerker - Collaborateur service plainteVaillantN.V. Vaillant S.A.Golden Hopestraat 151620 DrogenbosBelgiumPhone +32 2 334 93 52www.vaillant.beThink green before printing!Follow us!FacebookLinkedIn

J. L.

Naar: VAILLANT

04/01/2021

Dag,Dat is de dikste onzin dat er bestaat!Het gaat hier om een ventiel, een supereenvoudig onderdeel.Het eenzijdig verzetten van de afspraak van 23 december naar 6 januari heeft niets te maken met de beschikbaarheid van een ventiel!Ik herhaal: hier komt juridisch vervolg.Jan


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform