Geachte mevrouw/heer,
Op 19/3/2025 heb ik de One Plus 13 512GB (factuurnummer 197180007) online op de Coolblue website gekocht. Bij de aankoop zou ik genieten van een promotie bij het inleveren van mijn oude gsm. De promotie (tot en met 20/3 geldig) was 200 euro terug krijgen bovenop de waarde van de oude gsm (op dag van aankoop was dit 40 euro). Van die promotie is na 21/3 niets meer te vinden noch op de website, noch op de factuur.
Op 5 april breng ik mijn oude gsm (One Plus 8) binnen en blijkt de promotie slechts 150 euro te zijn ipv 200 (zoals voordien aangegeven op de website), de prijs voor het inleveren van mijn oude gsm werd slechts 25 euro.
In totaal kreeg ik dus 175 euro terug betaald ipv de beloofde 240 euro.
Na klacht bij de klantendienst, geeft de werknemer toe dat we 240 euro zouden moeten ontvangen ipv de 175 euro en het verschil zou bijgestort worden.
Dit hebben we tot op heden niet ontvangen.
Ik verzoek u daarom de beloofde promotie/korting te willen toepassen en om het resterende bedrag van 65 euro op mijn bankrekening te willen storten.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- Aankoopfactuur (factuur 1)
- Bewijs van terugbetaling 175 euro (factuur 2)