Terug

Slechte werking Bongo systeem en slechte ondersteuning

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Bongo

11/01/2024

Reeds jaren gebruiken wij allerhande Bongo bons. Tot nu toe steeds tot tevredenheid. Enkele weken geleden reserveerden onze Bongo Sauna & Bubbels arrangement bij Sauna Het Hezemeer op 10/01/2024. Bij aankomst gisteren bleek dat onze bon NIET werd aanvaard. Toen we telefonische hulp zochten bij Bongo werd daar nogal lachwekkend op gereageerd. Men beweerde dat we online hadden moeten reserveren via Bongo - terwijl wij vroeger leerden dat men zelf direct bij de aanbieder van keuze dient te reserveren..?Er werd ons tevens verteld dat onze bon NIET geldig zou zijn bij deze Sauna. Nochtans staat deze nog steeds vermeldt op de Bongo website als een mogelijke locatie voor dit arrangement. Er werd ons ook bevestigd door de mensen van Het Hezemeer dat zij nog steeds met Bongo samenwerken. Wij hebben dan maar ons arrangement zelf bekostigd en dat met een bon in handen die op 15/01/2024 afloopt. Dit maakt ons erg ontevreden en wij vinden zulks uiterst onaanvaardbaar. Je hebt een bon in handen die volgens Bongo geldig is tot 15/01 maar er wordt op 10/01 geen toegang noch ondersteuning verschaft....Om het nog erger te maken was de Bongo bediende niet erg hulpvaardig en het Nederlands eerder beperkt machtig. I.p.v. een sauna sprak zij steeds van een 'staat' (misschien bedoelde ze spa?). Toen ze aangesproken werd op haar gebrekkige kennis van het Nederlands begon ze in het Frans en onderbrak vervolgens de verbinding. Leuke beleving met Bongo!!!Moest het U interesseren dit telefoontje werd gepleegd om 10:44 op 10/01/2024. Waarschijnlijk een goed voorbeeld om jullie service te verbeteren...Wij hopen dat U ons kan laten weten wat hier allemaal is misgelopen en eveneens hopen wij op een billijke regeling.Dank bij voorbaat,Guy & Tania Van Gool

Berichten (1)

G. V.

Naar: Bongo

25/01/2024

Jullie gemiddelde responstijd zou 3 dagen bedragen - wij wachten nu al 14 dagen op een antwoord...U mag dit toevoegen aan het eerdere lijstje van ontevredenheden :O)Momenteel is mijn idee BONGO=BAGGER. Hopelijk brengt U hier nog enige verandering in.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform