Terug

Slechte telefonische service

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. J.

Naar: DPD Belgium

04/11/2025

Vandaag verwachtte ik een pakket dat volgens de e-mail tussen 10u32 en 11u32 zou worden geleverd. Toen het pakket na dat tijdstip nog niet was aangekomen, controleerde ik de zending (nummer 05162991828876) en zag ik dat het was teruggestuurd naar het depot. Misschien voor een latere levering, maar ik wou dit graag even nakijken. Ik heb vervolgens naar jullie klantendienst gebeld en kreeg te horen dat de oproep €0,30 per minuut kost. Je kunt je voorstellen hoe frustrerend het was om ongeveer 10 minuten aan de lijn te hangen, telkens opnieuw een automatisch bericht te horen over hoe belangrijk mijn oproep is, en uiteindelijk geen medewerker te spreken te krijgen. Het blijkt bijzonder moeilijk om op een andere manier contact met jullie op te nemen, dus dien ik mijn klacht in via Test Aankoop. Ik zou het erg op prijs stellen als iemand zo snel mogelijk contact met mij opneemt en er vooral voor zorgt dat mijn pakket vandaag nog wordt geleverd, aangezien dit dringend is.

Berichten (3)

DPD Belgium

Naar: T. J.

05/11/2025

Beste Mr. Johnson, Bedankt voor het contacteren van onze service via Testaankoop. De klantendienst telefonisch contacteren is inderdaad betalend, en soms zijn de wachttijden ook lang, onze excuses hiervoor. U kan gratis via de het webformulier ook een klacht doorgeven. Het pakket werd door de chauffeur gescand, maar liet het achteraf toch in het depot, blijkbaar was het pakket (doos, zak) beschadigd, en heeft hij het laten staan voor controle. Ik zie dat het pakket vandaag werd geleverd bij u. Pakketten van bij Brekz zijn meestal zwaar en de verpakking niet altijd stevig genoeg. Indien er een probleem is neemt u best contact op met hen. Ik wens u een fijne namiddag. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV

T. J.

Naar: DPD Belgium

22/11/2025

Bedankt voor uw reactie. Hoewel ik geen enkel initiatief zie om iets te doen aan de ontzettend lange wachttijden, was de levering in orde en uw uitleg klinkt logisch. Mag ik echter voorstellen om in de toekomst uw klanten hierover te informeren in plaats van gewoon een mail te sturen dat u zult leveren en dan niet op te dagen? Mensen moeten soms afspraken regelen om thuis te kunnen zijn binnen het voorziene tijdslot. Alvast bedankt.

DPD Belgium

Naar: T. J.

25/11/2025

Goedemorgen Timothy, Dit zijn automatische mails, wanneer de chauffeurs het uit voor levering scannen, en het is uitzonderlijk dat het achteraf toch blijf staan in het depot. U kan altijd uw levering volgen via de website:Pakket ontvangen - DPD Belgiumen u kan daar dan ook indien gewenst een andere dag of plaats ingeven. Ik wens u een fijne dag. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform