Terug

slechte stofkwaliteit - winkel weigert garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. A.

Naar: meubelen robbrecht

26/12/2022

Beste, wij hebben sinds 17 mei een zetel aangeschaft van Meubelen Robbrecht.Na 2 maanden werd het al duidelijk dat de kwaliteit tegenslaagt. Door loskomende hechtingen en stoffen ziet onze zetel er al niet meer uit. Dit wordt alleen erger! (zie foto)Wij zijn een jong koppel zonder huisdieren of kinderen en lopen zonder schoenen in huis.Na contact te hebben opgenomen met de verkoper weigeren ze een reparatie of terugbetaling. Volgens hen zouden wij een scheermachine moeten aanschaffen om dit probleem te verhelpen. Ik heb hen gezegd dat het scheren van een zetel geen normale zaak is. Moest ons in de winkel dit gezegd worden hadden wij het product nooit gekocht.Wij hebben zelf het tool aangeschaft en geprobeerd maar dit is voor ons geen oplossing.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform