Terug

Slechte service

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. G.

Naar: KREFEL

15/11/2023

We beginnen bij het begin. Ik had mij ingeschreven voor een opleiding fotografie, de lessen startte 12 sept.Ik heb op 31 aug mijn camera + lens besteld. Deze kwamen 4 sept aan, ik heb deze in de doos gelaten.Bij mijn eerste les ontdekte we een vlek op de sensor, zo gauw als ik kon ben ik naar de Krëfel gereden (14 sept, want ik werk uiteraard ook).Deze werd opgestuurd naar het reparatiecentrum, ik kreeg geen ruillens of iets ter vervanging omdat ik deze tijd overschreden zou hebben. Er werden 2-3 weken beloofd, ik kon online zien dat deze 21 sept aangekomen was in het reparatiecentrum.Na enige tijd niets te horen heb ik midden oktober contact opgenomen, zonder enige duiding. Eind oktober opnieuw, er werd gebeld 2x (tijdens dat ik aan het werken was) zonder iets in te spreken. (Punt 1 van de slechte service). Er volgde een mail dat ze me meerdere keren hadden proberen te bellen (2, waarvan ik 1x heb teruggebeld en er niemand op nam). Er werd gevraagd of ik het serienummer van het toestel kon doorgeven, zo gezegd zo gedaan... Hierna is het toestel verder vertrokken richting Fujifilm (HIERNA!), dat wil zeggen dat ze het sowieso nodig hadden, maar mij niet contacteerde... moest ik er niet achter gevraagd hebben... was hij waarschijnlijk nog niet vertrokken.Na enige tijd weer gebeld, er ging een mail volgen die ik nooit ontvangen heb. Kort daarna terug gebeld, 'ze waren er mee bezig', 'ze snappen niet dat het zo lang duurt'... Ze gingen mij binnen de 48 uur opbellen. Niet gebeld.Er gebeurt niets, he-le-maal niets. Ze zijn er NIET mee bezig en ik krijg ondertussen nog steeds geen vervanglens. Ik heb 1300 euro en mijn opleiding betaald. 'valt onder garantie'... en mijn opleiding? Valt deze onder garantie, krijg ik dit terugbetaald? Hoort dit ook onder jullie garantie?Schandalig, écht schandalig. Verschrikkelijk slechte service, dat zélfs na 2 maanden, bijna 3 maanden tijd er nog steeds GEEN vervanglens wordt voorgesteld. Ik moet het doen met een lege body. Zo moet ik opdrachten inleveren... Zo moet ik leren scherpstellen, diafragma, ISO waarden, sluitertijd testen...Geweldig, weet niet of jullie dit ooit zelf al eens geprobeerd hebben... maar ik kan jullie garanderen dat dat NIET lukt. En dan nog... dit had al LANG hersteld moeten zijn. Het probleem ligt bij jullie én niet bij Fujifilm zoals jullie al aan telefoon hebben gezegd. Want het had al lang verzonden moeten zijn? De lens is té lang bij jullie blijven liggen. Pak jullie problemen aan en verklein het assortiment als jullie het dan toch niet aankunnen.

Berichten (2)

KREFEL

Naar: A. G.

16/11/2023

Bonjour Arissa,Nous avons bien reçu votre mail.Votre demande a été transférée au service concerné qui fera le nécessaire.Bien à vous,LauraCustomer Happiness Teammemberkrefel.beKrëfel nv Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen-------------------- ref:!00D5I03dQ0g.!500Sf01DXnC:ref

A. G.

Naar: KREFEL

16/11/2023

En welke termijn hangt hier weer aan vast dan? Ook 2-3 weken eer dat ik iets hoor. Als ik überhaupt iets te horen krijg!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform