Beste ik heb drie leverings adressen bij jullie en ben al jaren klant. Ondanks werd mijn elektrischiteits levering stop gezet in de kabienstraat 1 in Oudenaarde. Dit heb ik vernomen van Fluvius die mij hiervoor contacteerde. Ik viel uit de lucht, omdat ik veronderstelde dat mijn sociaal tarief sprak op de Kabienstraat. Ik heb verschillende malen geprobeerd om jullie te contacteren om eens uitleg te krijgen hierover.In totaal heb ik vier keer gebeld en kreeg altijd een andere uitleg. Daar kon ik uit opmaken, dat mijn briefwisseling gebeurd op mijn vakantieverblijf aan de kust. Waar ik dit jaar nog niet ben geweest. Dat mijn sociaal tarief nog altijd spreek op mijn voorgaande verblijfplaats Moriaanshoofd 1 in Oudenaarde. Ze hebben mij ook bevestigd dat ik eind vorig jaar begin dit jaar heb gebeld met jullie voor onze verhuis door te geven. In dit telefoon gesprek werd ook verteld dat mijn sociaal tarief automatisch ging verhuizen wanneer ik mijn ID kaarten gingen veranderen. Begin juni had ik hierontrent terug contact met jullie, er is mij beloofd dat het zou doorgegeven worden aan een klachtenafdeling, die dat gingen bekijken en mij telefonisch opnieuw zouden contacteren. We zijn drie weken verder en alleen maar losse beloften van jullie uit. Er wist mij ook iemand te vertellen dat ik maar 2500€ moest betallen en dat het dan direct in orde zou zijn. Ik heb mede door jullie toedoen, veel te hoge afrekenningen gekregen. Graag zou ik hebben dat mijn aansluiting allemaal opnieuw geactiveerd worden en er eens een nieuwe berekenning gebeurt alvorens ik tot betalen zal overgaan en dat mijn sociaal tarief komt waar ik gehuisvest ben? Met vriendelijke Groeten