Beste, Ik bestelde op vrijdag een samsung A7 via de website van de Krefel. Deze zou volgens de website binnen 24uur geleverd worden. Zaterdag was niets geleverd, dus ervan uit gegaan dat deze na het weekend geleverd zou worden.Op dinsdag geen e-mail of niets ontvangen en gebeld naar de klantenservice. Klantenservice zegt dat de telefoon woensdag verstuurd wordt en op donderdag geleverd wordt. Op donderdag nog steeds geen bericht of telefoon ontvangen, dus nogmaals gebeld. De dame aan de telefoon zegt het uit te zoeken en mij terug te bellen, maar geen contact vernomen.Een klacht ingediend via deze site om vervolgens meteen bericht te krijgen. De telefoon is niet op voorraad, want de leverancier heeft niets geleverd.De vrijdag (een week later) krijg ik eindelijk een e-mail van de krefel dat de levering van de bestelling niet kan worden uitgevoerd op de afgesproken dag. Het artikel is niet in voorraad. Het artikel staat dan nog wel steeds te koop op de site van de Krefel. Zojuist weer gebeld om vervolgens weer in de wacht gezet te worden om daarna nog geen antwoord te krijgen. Een leidinggevende aan de telefoon krijgen is geen optie. De bestelling laten annuleren met het verzoek om het bedrag terug te storten. Dit moet dan via de boekhouders, dus dat kan nog enkele dagen duren.In al die tijd zit ik dus zonder telefoon en krijg van de Krefel totaal geen duidelijkheid.Van klantenservice hebben ze duidelijk nog nooit gehoord en het is schijnbaar normaal bij de Krefel om een klant in het ongewisse te laten. Na al eerder een negatieve ervaring gehad te hebben met de Krefel, zal ik nu nooit meer voor deze winkel kiezen.