Terug

slechte service

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

P. R.

Naar: bol.com

15/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 15/01/2025 heb ik in uw online winkel eenCreality K1 MAX 3D printer - High speed gekocht, waarbij ik het bedrag van 679 EURO heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op , 17/1/2025 heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan en de hardware fouten aan het toestel wat erkend wordt door creality en moet vervangen worden. ik dan heb besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 3/2/2025 een retour aanvraag gestuurd per mail. Op 3/2/2025 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 6 /2/2025 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, na 14 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 679€. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, philip radermacher 0493153993 Bijlagen: 1 Orderbevestiging 1 Betalingsbewijs 1 Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs

Berichten (3)

bol.com

Naar: P. R.

17/02/2025

Goedemiddag, Bedankt voor jouw bericht. Zojuist heb ik de verkoper gevraagd de retour te verwerken. Met vriendelijke groet, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 15 februari 2025 12:01 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: slechte service ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

P. R.

Naar: bol.com

18/02/2025

Beste, bedankt voor uw antwoord, maar ik stel me toch de vraag waarom het allemaal zo lang moet duren.Tevens wil ik ook vermelden dat ik de firma reeds prive heb gemaild met de vraag waarom het zo lang duurt. maar zo wel op mijn mails naar jullie toe als naar de firma wordt niet gereageerd. alleen als ik via testaankoop u aanspreek komt een reactie. nu jullie reclame en service laat hier duidelijk de wensen over en ik denk in de toekomst niets meer via jullie dienst aan te kopen. alvast bedankt mvg radermacher philip

P. R.

Naar: bol.com

21/02/2025

Beste, tot op vandaag heb ik nog steeds niets onvangen betreffende het terug storten van mijn geld. ik zal daarom dan ook verdere stappen ondernemen om alsnog mijn rechten te doen gelden. met vriendelijke groeten philip radermacher 0493153993


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform