Terug

slechte service. ze hebben monopoly op DeDietrich verwarming en zijn dictators

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: VAN MARCKE

19/09/2018

Geachte,Laat mij duidelijk zijn en dadelijk met de deur in huis vallen. Ik ben zeeeeer ontevreden over de service. Jullie schuiven het door naar REMEHA en daar doen ze net hetzelfde naar jullie.Om het kort te houden.Zondag 26 augustus komen wij thuis van vakantie en bemerken dat onze verwarmingsketel GTU…… niet meer werkt. Enkele malen geprobeerd op te starten zonder resultaat.27 augustus neem ik contact met degene die het onderhoud doet daar ik vermoedde dat er misschien een vuile sproeier of dergelijke was.Vrijdag 31 augustus is hij geweest en stelde vast dat de pomp niet meer werkte. Na deze hersteld te hebben ( vervangen)lukte het ook hem niet om terug op te starten: dus op dat moment zaten wij nog altijd zonder warm water.Dan heeft hij alles nagemeten en heeft ontdekt dat de relais die de mazoutpomp regelt niet naar behoren werkt en hapert.Die vrijdag was het te laat om nog met jullie te bellen.Maandag 3 september in de voormiddag neem ik contact op om het probleem te melden daar de persoon die het onderhoud doet mij geraden had om het via jullie te doen zodat de technieker dan direct het juiste stuk bijhad.Dinsdagnamiddag 4 september terug getelefoneerd naar jullie, had nog niets gehoord ivm een afspraak. Dan heb ik een afspraak gekregen voor vrijdag 7 september.De technieker is geweest en heeft na een korte visuele controle gezegd dat de condensor hoort gereinigd te worden en dat dit de oorzaak is. Als bij wonder kreg hij de brander wel opgestart met gewoon op de startknop te drukken.Hij heeft verder niets electronisch nagemeten, wel de elektrodes voor ontsteking gecontroleerd en is dan terug vertrokken. Een 3-tal uren nadien is de brander terug stilgevallen zonder dat ik hem nog kon heropstarten.Onderhoudsman gebeld en die is zaterdag 8 september geweest om de condensor te reinigen……..is gebeurd maar geen heropstart mogelijk.Ik bel maandag 10 september in de ochtend om opnieuw het probleem te melden. Standaard antwoord, vandaag of morgen belt onze partner u om en afspraak te maken.Dinsdag 11 september niets gehoord. Ik bel terug maar ze konden geen afspraak maken want het was een druk moment. Om 16u nog niets gehoord dus bel ik nog eens, ik krijg het antwoord dat ik zeker vandaag ga opgebeld worden.17u nog geen telefoon. Ik bel nog eens…….kantoren geslotenWoensdag 12 september belt REHEMA mij op dat de vroegste afspraak maandag 17 september is, noteer, 3 weken geen warm water dus 3 weken geen douche na lange zwetende werkdagen.Ik word behoorlijk boos en vraag of ze niemand achteruit kunnen zetten en mij ertussen zetten, neen dat gaatt niet want dat zijn interventies. Ik zei dus bij mij is het geen interventie, het is een tweede vraag daar tijdens de eerste niks is gedaan.Antwoord: als je klachten hebt moet je bij Van Marcke zijn. Telefoon naar Van Marcke: antwoord: wij zijn niet verantwoordelijk voor afspraken, dat doet REHEMA, zuivere paraplu politiek.Ik heb niets meer gehoord. Vandaag 17 september verwacht ik rond 13u de technieker, om 12u25 ongeveer telefoon van REHEMA dat de verkeerde stukken zijn geleverd en de technieker niet kan langs komen, pas woensdag. Tel 23 dagen geen warm water, 23 dagen geen douche. Zoals het nu ’s ochtends fris is kan mijn echtgenote best wat verwarming gebruiken in haar praktijk om patiënten te ontvangen maar aangezien de omstandigheden en jullie tekortkomingen is dit niet mogelijk.Ik heb aan telefoon nog vermeld dat de hogere bazen bij Van Marcke gemakkelijk zouden kunnen ingrijpen en bij REHEMA hun contact aanspreken.Bij deze laat ik jullie weten het hier niet bij te laten, ik zou graag van Van Marcke en aanvaardbare compensatie willen zien en tevens laat ik jullie ook weten dat dit schrijven met de nodige informatie overgemaakt wordt aan de juridische dienst van Testaankoop.Met beleefde groetenAerts LucEen zeeeeeer ontevreden klant


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform