Op 14 december namen we de flixbus naar Düsseldorf. We hadden betaald voor plaatsen 2D en 2C, maar wanneer we op de bus toekwamen, was onze plaats al bezet. De chauffeur zei gewoon in een gebrekkig Engels 'niet mijn probleem, maar hoofdkantoor'. Gelukkig waren er nog vrije plaatsen op de bus zodat we toch mee konden reizen.
De personen op de bus zeiden dat er nog twee andere personen fout zaten. Wanneer we in Düsseldorf toekwamen, was de chauffeur aan het praten met deze personen. Het waren duidelijk vriendjes die gratis mee konden reizen want de persoon die op onze plek zat kon geen geldig vervoersbewijs voorleggen.
Bij de terugreis hadden we een chauffeur die duidelijk geen rijexamen in België heeft afgelegd. Wanneer auto's voor hem trager reden, dan ging hij ze inhalen van rechts en expres blokkeren op het rijvak. Wanneer ik op mijn waze keek, dan reed de bus veel sneller dan toegelaten, dus het was duidelijk dat onze chauffeur in fout was. Hij zat ook te vloeken en te toeteren zodat wij als reizigers niet gerust op de bus zaten. Deze vervoersmaatschappij moet dringend controle krijgen! Ze spelen met het leven van hun reizigers. Dat dergelijke praktijken toegelaten zijn in België kan ik niet begrijpen. Lees de reviews op internet en alleen al op basis van deze ervaringen kan men dit bedrijf sluiten.
Wanneer we naar het hoofdkantoor belden, dan kregen we ook geen duidelijk antwoord, zie mail in bijlage. Ik kan iedereen maar verwittigen om nooit te reizen met Flixbus!