Terug

Slechte service na verkoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: KWADRO

18/01/2024

Beste,Kwadro heeft ramen en deur geplaatst, maar er zijn nog ‘kleine’ foutjes die niet opgelost werden. Hierdoor heb ik een achterstallig deel van mijn factuur niet betaald. Op hun beurt vinden ze dat alles ‘perfect’ is en willen ze niet verder helpen… en zwijgen ze…Door het achterstallige bedrag krijg ik mijn thermisch verslag niet. Hierdoor heb ik ook geen premies voor mijn dubbelbeglazing kunnen aanvragen en heb ik deze info te kort voor mijn epb verslag.Nog eens met hen gemaild om gewoon de info van de ramen te weten, want dit wordt niet meer vermeld op factuur, maar ook deze info krijg ik niet van hen.Echt belachelijk vind ik, maar moet ik dan zomaar alles betalen zonder dat er oplossingen zijn voor de nog kleine foutjes?

Berichten (1)

KWADRO

Naar: I. D.

18/01/2024

Beste mevrouw De Wispelaere,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.Alvorens ik hiermee intern aan de slag kan, zou ik graag weten in welke showroom u klant bent?Kan u mij de nodige documenten bezorgen aub via service@kwadro.be?Hartelijk dank alvast,MvgKoenKlantendienstKwadrOOp 18 jan. 2024, om 11:47 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform