Beste,In 2018 heb ik een via een groepsaankoop met het Belang van Limburg zonnepanelen laten installeren.In juli heb ik gemerkt dat één van de zonnepanelen niet meer werkte . Op 19 juli heb ik dit gemeld aan Earth. Op 26 juli heb ik zelf telefonisch contact opgenomen met de firma. Blijkbaar was de optimizer defect en zou deze herstelling nog onder garantie vallen. Er werd mij beloofd dat de technieker contact zou opnemen om een afspraak te maken. Wat uiteraard niet gebeurde.Uiteindelijk heb ik toch een afspraak kunnen regelen en zijn er 2 techniekers van de firma Earth op 14 september langsgekomen. Toen deze mensen hier aankwamen konden ze echter niet aan de herstelling beginnen, omdat diegene die de zonnepanelen heeft geplaatst (in onderaanneming van de firma Earth) geen layout heeft gemaakt van de zonnepanelen. D.w.z. dat elk paneel van het dak dient gehaald te worden om het te testen. Hiervoor was er op 14 september geen tijd. Earth zou terug contact met mij opnemen, voor een nieuwe afspraak. Wat ook vrij snel is gebeurd. De nieuwe afspraak was op 6 oktober gezet. Deze afspraak is op vraag van Earth nog diezelfde dag verzet naar 12 oktober. Op 12 oktober heb ik rond 10u30 naar Earth gebeld om te vragen waar de techniekers bleven. Ik heb dan een vrij onbeleefd antwoord gekregen dat ik contact moest opnemen met hun onderaannemer voor deze regio, op het telefoonnummer 013/30 09 80 (naam onbekend). Ik probeerde nog te zeggen dat de techniekers die hier waren geweest van hun firma afkomstig waren, maar de vrouw aan de lijn wilde niet luisteren. Bij de firma met bovenstaand telefoonnummer waren wij als klant niet bekend. Toen ik terug naar Earth belde om dit te melden (gelukkig kreeg ik toen wel iemand aan de lijn die vriendelijker en behulpzamer was), wist men van niets. Na rondvraag in de firma, was er niemand op de hoogte van deze afspraak (???). Ze hebben zich wel uitgebreid geëxcuseerd en beloofd dat er zo snel mogelijk een nieuwe afspraak gemaakt zou worden (telefonisch en bevestiging per mail).Sindsdien heb ik niets meer gehoord van Earth. Het defect is op 19 juli gemeld en ondertussen zijn we 24 oktober en is dat zonnepaneel nog niet hersteld. Ik heb zelf met veel moeite een afspraak geregeld, die de firma dan niet nakomt, omdat het daar blijkbaar vierkant loopt. Earth doet geen enkele moeite om op een klantvriendelijke manier een goede naservice te leveren.