Terug

Slechte service foutieve , late en ontbrekende levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. R.

Naar: KEUKENS DE ABDIJ

23/03/2023

Beste,Ik bestelde een keuken ter waarde van rond de 31000 euro!!! Belofte was om zeker max midden februari alles te plaatsen. Periode naderdede moest ik het volledige bedrag betalen terwijl ik dit niet wou enkel na plaatsing en afwerking, er werd me verteld geen geld, keuken wordt niet ingepland voor plaatsing. Mooi correct en op tijd betaald. 20 februari komen ze plaatsen dit heeft 1 dag geduurd waren we al ontevreden over de manier en de onvriendelijkheid. Verder zat vaatwasser er niet bij, tafel onderstel en verkeerde spoelbak!! Na zo lang wachten. Nu krijgen we te horen dat de afwerking pas op 24 april zal gebeuren terwijl de vaatwasser rond week 13 zou binnen zijn, alweer een valse belofte!! Dan hebben we op 24 april nog nizt de garantie dat het werkblad ool wordt geplaatst. Ik ben sprakeloos over deze service,ik wil een deel van mijn geld terug voor de valse beloftes, leugens en slechte na service!!

Berichten (1)

KEUKENS DE ABDIJ

Naar: H. R.

24/03/2023

Beste klant,Wij hebben uw bericht goed ontvangen.Het klopt inderdaad dat de vaatwasser niet meegeleverd was bij de keuken, dit omwille van een stockbreuk bij onze leverancier.In de huidige tijden is zoiets niet ongewoon.Wij hebben alles in het werk gesteld om deze zo spoedig mogelijk aangeleverd te krijgen.In uw schrijven, schrijft u dat mijn collega Jerica de belofte heeft gemaakt dat uw vaatwasser W13 zou geleverd worden.Deze stelling is echter niet correct.Mijn collega heeft u per mail laten weten dat de vaatwasser vermoedelijk W13 zou aangeleverd worden met de uirukkelijke vermelding dat deze termijn geen garantie was.Om u een goede dienstverlening te kunnen aanbieden voorzien wij een team van 2 personen in te plannen om uw keuken af te werken.Mijn collega Jerica heeft u de eerst beschikbare datum aangeboden, in functie van wanneer alle stukken bij ons aangeleverd zijn.Zij heeft u steeds per mail correct en tijdig op de hoogte gehouden.Het is dan ook spijtig te lezen dat u hier uiterst ontevreden bent.Een keuken is een afwerkingsproduct.Gezien al bovenstaande kunnen wij dan ook niet ingaan op uw aanvraag ter compensatie.Met vriendelijke groeten,Ken Beckers Technisch OpleiderKen.Beckers@keukensdeabdij.be0470554777--WebsiteInstagramFacebookPinterest


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform