Terug

slechte service en klanten dienst

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

S. H.

Naar: Mobile Vikings

29/09/2025

beste, ik en mijn partner zijn klanten bij mobile vinking ik enkel mobiel abbonement en partner mobiel en thuis internet maar zijn helemaal niet tevreden over de service bijde gsm hebben meer geen mobiele netwerk als wel plus vast internet thuis is ook zeer slecht amper wifi ontvangst gaan we verder als 5 stappen van de modem hebben we geen wifi terwijl de instalateur zei dat het huis ideaal is voor wifi. na meerdere malen mailen en bellen werd ons probleem niet opgeslost en na het telefoon gesprek van vrijdag 26/09/2025 voor hier weer over te praten zijn wij zeer onvriendelijk behandelt geweest dit heeft bij ons de druppel gegeven ik ben nu over geschakeld naar proximus mijn probleem uitgelegd daar wisten ze mij te zeggen dat mobile vikings inderdaad hun masten gebruikt maar niet de volledige toegang tot hebben maar vikings zit wel te zeggen wij zitten op proximus dus beste netwerk ook heb ik gevraagd voor mijn partner haar thuis inter net overtezetten naar proximus daar is de verkoper eerlijk geweest en gezegt kijk ik zou het niet doen mits er nog geen fiber ligt en de telefoon lijn dat er ligt is veroudert dus je zou nog wel problemen kunnen onder vinden je bent best bij een telent of base of operator dat met COAX werkt . dit vond ik eerlijk als antwoord waarom zegt mobile vikings ons dit niet of de instalateur ne maar zeggen ideaal gelegen bla bla bla. ook ben ik er niet mee eens dat ik mijn laaste 2 facturen de volle prijs moet betalen want ik betaal de volle prijs voor een dienst dat ik maar voor 40-50% kan gebruiken en mijn partner die het nog erger heeft als ik maar 20% kan gebruiken hebben dit meerdere keren aangemaand van om over de brug te komen met een "geste" dit word volledig genegeerd. ik hoop dat jullie hier in kunnen helpen en ook mensen waarschuwen over hun praktijken MVG Hendrickx Stephen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform