Beste mevrouw Buntinx,
We hebben uw klacht met referentie @@REF_ID@cf65de6b461109de04@REF_ID@@ via Test-aankoop goed ontvangen.
Ik zie op vrij korte termijn 3 afrekeningen op uw klantennummer:
2240174078 (104,47 euro) voor periode 17/4/2023 - 25/3/2024 (opgemaakt op 25/4/2024)2240174080 (45,36 euro) voor periode 26/3/2024 - 08/4/2024 (opgemaakt op 25/4/2024)2240265653 (36,74 euro) voor de periode 9/4/2024 - 14/6/2024 (opgemaakt op 27/6/2024)
De intitiële vervaldatum voor de eerste 2 facturen was 15-05-2024, maar deze werden geweigerd via domiciliëring. Deze werden wel op 19/06/2024 betaald, waarna ook de slotfactuur (2240265653 ) werd aangeboden op 11/07/2024.
In de bijlage vindt u nogmaals de 3 facturen terug, evenals een betalingsoverzicht vanaf 15/1/2024.
Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.
Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.
We wensen je nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Tim
Klantenadviseur Team Mega
✉ info@mega.be
☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)
Contacteer ons
Ken je ons ambassadeur-systeem ?
Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.
Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.
We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.
Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter
This email is a service from Mega. Delivered by
Zendesk
On October 10, 2024 at 1:51:18 PM UTC, complaint@mega2.zendesk.com wrote:
Beste mevrouw Buntinx,
We hebben uw klacht via Test-aankoop goed ontvangen.
Ik zie op vrij korte termijn 3 afrekeningen op uw klantennummer:
2240174078 (104,47 euro) voor periode 17/4/2023 - 25/3/2024 (opgemaakt op 25/4/2024)2240174080 (45,36 euro) voor periode 26/3/2024 - 08/4/2024 (opgemaakt op 25/4/2024)2240265653 (36,74 euro) voor de periode 9/4/2024 - 14/6/2024 (opgemaakt op 27/6/2024)
De intitiële vervaldatum voor de eerste 2 facturen was 15-05-2024, maar deze werden geweigerd via domiciliëring. Deze werden wel op 19/06/2024 betaald, waarna ook de slotfactuur (2240265653 ) werd aangeboden op 11/07/2024.
In de bijlage vindt u nogmaals de 3 facturen terug, evenals een betalingsoverzicht vanaf 15/1/2024.
Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.
Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.
We wensen je nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Tim
Klantenadviseur Team Mega
✉ info@mega.be
☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)
Contacteer ons
Ken je ons ambassadeur-systeem ?
Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.
Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.
We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.
Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter
This email is a service from Mega. Delivered by
Zendesk
On October 7, 2024 at 11:15:14 PM UTC, klachten@test-aankoop.be wrote:
[165PM6-K7VND]
[165PM6-K7VND]