Terug

Slechte service en beloofde terugbetaling niet doorgegaan

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

C. B.

Naar: Mega

08/10/2024

Er werden meerdere betalingen van onze rekening gehaald terwijl wij ondertussen van leverancier veranderd waren. Dit heb ik aangehaald en ze gingen het geld terugstorten, maar een maand later haalden ze gewoon opnieuw een willekeurig bedrag af. Volgens hen staat alles juist in hun systeem en is alles in orde qua betalingen, maar wij hebben nooit een cent teruggezien. Het betreft een keer 149.83 euro en daarna 36.74 euro.

Berichten (2)

Mega

Naar: C. B.

10/10/2024

Beste mevrouw Buntinx, We hebben uw klacht met referentie @@REF_ID@cf65de6b461109de04@REF_ID@@ via Test-aankoop goed ontvangen. Ik zie op vrij korte termijn 3 afrekeningen op uw klantennummer: 2240174078 (104,47 euro) voor periode 17/4/2023 - 25/3/2024 (opgemaakt op 25/4/2024)2240174080 (45,36 euro) voor periode 26/3/2024 - 08/4/2024 (opgemaakt op 25/4/2024)2240265653 (36,74 euro) voor de periode 9/4/2024 - 14/6/2024 (opgemaakt op 27/6/2024) De intitiële vervaldatum voor de eerste 2 facturen was 15-05-2024, maar deze werden geweigerd via domiciliëring. Deze werden wel op 19/06/2024 betaald, waarna ook de slotfactuur (2240265653 ) werd aangeboden op 11/07/2024. In de bijlage vindt u nogmaals de 3 facturen terug, evenals een betalingsoverzicht vanaf 15/1/2024. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Tim Klantenadviseur Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter This email is a service from Mega. Delivered by Zendesk On October 10, 2024 at 1:51:18 PM UTC, complaint@mega2.zendesk.com wrote: Beste mevrouw Buntinx, We hebben uw klacht via Test-aankoop goed ontvangen. Ik zie op vrij korte termijn 3 afrekeningen op uw klantennummer: 2240174078 (104,47 euro) voor periode 17/4/2023 - 25/3/2024 (opgemaakt op 25/4/2024)2240174080 (45,36 euro) voor periode 26/3/2024 - 08/4/2024 (opgemaakt op 25/4/2024)2240265653 (36,74 euro) voor de periode 9/4/2024 - 14/6/2024 (opgemaakt op 27/6/2024) De intitiële vervaldatum voor de eerste 2 facturen was 15-05-2024, maar deze werden geweigerd via domiciliëring. Deze werden wel op 19/06/2024 betaald, waarna ook de slotfactuur (2240265653 ) werd aangeboden op 11/07/2024. In de bijlage vindt u nogmaals de 3 facturen terug, evenals een betalingsoverzicht vanaf 15/1/2024. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Tim Klantenadviseur Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter This email is a service from Mega. Delivered by Zendesk On October 7, 2024 at 11:15:14 PM UTC, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [165PM6-K7VND] [165PM6-K7VND]

Mega

Naar: C. B.

10/10/2024

Beste mevrouw Buntinx, We hebben uw klacht via Test-aankoop goed ontvangen. Ik zie op vrij korte termijn 3 afrekeningen op uw klantennummer: 2240174078 (104,47 euro) voor periode 17/4/2023 - 25/3/2024 (opgemaakt op 25/4/2024)2240174080 (45,36 euro) voor periode 26/3/2024 - 08/4/2024 (opgemaakt op 25/4/2024)2240265653 (36,74 euro) voor de periode 9/4/2024 - 14/6/2024 (opgemaakt op 27/6/2024) De intitiële vervaldatum voor de eerste 2 facturen was 15-05-2024, maar deze werden geweigerd via domiciliëring. Deze werden wel op 19/06/2024 betaald, waarna ook de slotfactuur (2240265653 ) werd aangeboden op 11/07/2024. In de bijlage vindt u nogmaals de 3 facturen terug, evenals een betalingsoverzicht vanaf 15/1/2024. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Tim Klantenadviseur Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter This email is a service from Mega. Delivered by Zendesk On October 7, 2024 at 11:15:14 PM UTC, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [165PM6-K7VND]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform