Geachte,
ik ben aangesloten bij uw diensten sinds juni 2022.
Mijn wifi heeft echter nog nooit goed gewerkt, ook al krijg ik steeds te horen dat alles in orde is.
Zowel van de vele techniekers (20) die reeds ter plaatse geweest zijn, als aan de telefoon van de klantendienst. Van deze interventies heb ik trouwens de documenten in mijn bezit.
Die techniekers/specialisten beloven steeds dat ze mijn dossier gaan opvolgen en oplossen, maar ik hoor ze nooit meer terug.
Elk onderdeel is reeds meermaals vervangen geweest, met testperiodes zonder resultaat.
Dit ondanks de 2 wifi-boosters die ik al van in den beginne huur en dus ook betaal. 3 jaar en 2 maand geeft 38 maanden per booster x2 stuks = 76 x3 euro huur per booster.
Dit geeft 228 euro aan huurgeld.
Dit had tot op heden als resultaat dat het beeld op onze tv's regelmatig stopte, vastliep, blokjes op het scherm, enz...
Steeds de digiboxen spanningsloos zetten en terug inschakelen was de oplossing, soms zelfs de wifi-boosters herstarten.
Gevolg : positie van tv-programa kwijt, dus opnieuw van bij het begin moeten kijken.
Hier hebben we ondertussen mee leren leven, want er veranderde toch niets.
Nu heb ik reeds 3 verschillende types draadloze video-deurbellen proberen installeren, met hulp van een IT-specialist.
Steeds mislukt door dezelfde reden : slechte wifi. Aan de voordeur gaf de meting 20Mbps. Telkens de deurbellen moeten terugsturen met verzendingskosten.
Elke wifi-test buiten de eigen proximus-test geeft dit probleem aan als oorzaak van de problemen.
Er is mij meermaals beloofd dat ik geholpen zou worden door gratis fiber aan te bieden.
Heel de buurt is voorzien van fibernetwerk, behalve onze straat???? Hoe kan dit?
Ik vind dit niet meer kunnen en ik vraag daarom ook een eerlijke tussenkomst in de vorm van de teruggave van de huurgelden voor de wifi-boosters, met terugwerkende kracht.
Een oplossing zou ook welkom zijn natuurlijk.
Een erg teleurgestelde klant,
Segers Paul
David Teniersstraat 10
2900 Schoten
gsm : +32472802694