Als business 4 klant ben ik enorm teleurgesteld in de samenwerking en vooral communicatie van Telenet. Wij proberen intussen al 2 weken een afspraak vast te leggen voor onze verhuis. Dit gebeurt zowel privé als met mijn zaak. Het openingsevent van de zaak zit ook hieraan gekoppeld. Je kan je dan voorstellen dat zonder internet (Bancontact, muziekinstallatie, computers, alle toestellen nodig voor onze behandelingen) dit niet zal lukken. Door herhaaldelijk te wachten op antwoord van hun en telkens ons verhaal opnieuw te moeten doen, is onze aansluitdata telkens verlaat. Te laat dus..Intern wordt er niet gecommuniceerd, laat staan naar ons als eindconsument. Enorm jammer dat ze niet de verantwoordelijkheid nemen om hun fouten recht te zetten. Zeker omdat hun marketing gericht is op ondernemers en deze dus in de kou laten staan na jaren trouwe, goedbetalende klant te zijn.Wij kijken nu voor alternatieven bij andere providers, maar ook daar zal de termijn overschreden worden door de slechte communicatie bij Telenet.. we zijn dus veel tijd verloren, zonder enige oplossing!