Terug

Slechte service bodart service house en niet reageren op klachtenmails

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bodart service house

05/05/2019

Beste ik liet een jura koffietoestel herstellen bij bodart service house en na enige tijd terug zelfde probleem en ze reageerden niet meer op mijn mails, zelfs niet als de groothandel waar ik mijn toestel heb gekocht de mail stuurde, nu heb ik bij jura nederland een premium onderhoud laten doen en zij hebben vastgesteld dat het nooit goed gemaakt is geweest en er inwendig altijd een lek is gebleven en dit heeft meer en meer schade veroorzaakt, ze hebben voor 1000€ onderdelen vervangen, maar omdat het een premium onderhoud is geweest heb ik dit kunnen krijgen aan 218€, vervangen onderdelen door een blijvend lek : keramiekventiel, sensor waterstand, zetgroep, transfo, voedingsprint, reiduschuif, en dit is nu betalend buiten garantie terwijl als ze het de eerste keer goed hadden hersteld heb onder garantie was geweest.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform