Terug

Slechte reparatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

B. M.

Naar: bol.com

08/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 08/12/2022 kocht ik een Dupla Voederautomaat Aquarium - Programmeerbare Visvoer Automaat in uw winkel en betaalde ik er 63€ voor. Initiële klacht (10776520) die op 10/08 werd verstuurd: Geachte, Op 8 december 2022 kocht ik een Dupla Voederautomaat Aquarium - Programmeerbare Visvoer Automaat in uw winkel en betaalde ik er 63€ voor. Bestelnummer 1525956520 Op dit moment vertoont het product gebreken, waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, het product is niet meer betrouwbaar. De ene keer werkt het wel, de andere keer. Niet echt fijn voor onze vissen als we op reis zijn! Op 07 en 09/08/2024 had ik contact met jullie klantendienst (chat), gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek tot herstelling is afgewezen. Dit werd de eerste keer door de leverancier naar mij gecommuniceerd. Na contact met jullie op 7/8 hebben jullie de leverancier gevraagd met mij contact op te nemen binnen de 48u. Hij heeft echter met jullie contact opgenomen, zonder meer (niet naar mij dus). Als ik op 9/8 terug bij jullie kwam polsen, kwamen jullie met de melding dat de garantie verlopen was van de leverancier en dat ik contact met hem moest opnemen. Gezien hij de laatste keer niet naar mij antwoordde maar wel naar jullie zag ik hier het nut niet van in. Het artikel wordt ondertussen door iemand anders aangeboden, maar daar heb ik hélemaal niets mee te maken. De collega die me te woord stond gisteren, kon met niet verder helpen. De factuur van dit artikel (die ik nooit heb ontvangen), werd me door jullie bewuste collega beloofd maar heb ik nog steeds niet ontvangen... Ik verwacht hier onmiddellijk actie van jullie kant uit. Na heen en weer gemail met de fabrikant mocht ik het apparaat opsturen en gingen ze het testen gedurende twee weken. Ik heb zelf contact opgenomen met de fabrikant na bijna drie weken, omdat het stil bleef. Ze verzekerden me dat ze niets abnormaal hadden vastgesteld tijdens het uitgebreid testen van het toestel. Tijdens de éérste dag dat ik heb apparaat testte thuis, liep het al opnieuw vast. Het bleef halverwege het vakje vast steken. Conclusie: 1 - Er werd eerst geweigerd me garantie te geven, uw klantendienst kon me in eerste instantie niet helpen; 2 - Het apparaat loopt tijdens de eerste dag al terug vast (foto's in bijlage). Het apparaat is dus niet niet/slecht gerepareerd/getest. Ik stuur ik hier dan ook met aandrang aan op een onmiddellijke terugbetaling zodat ik identiek toestel kan kopen op uw site bij een andere verkoper (voor het geval de prijs hoger zou zijn bij een andere verkoper) én wil graag een commerciële tegemoetkoming voor de inspanningen die ik hier heb moeten doen voor de service te krijgen, waar ik uiteindelijk heb voor betaald. Laat ons eerlijk, het heeft al véél tijd en energie gekost van beide kanten en mijn visjes worden er niet blij van als ik op reis ben... Uitkijkend naar uw antwoord, verblijf ik u. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (2)

bol.com

Naar: B. M.

09/09/2024

Goedemiddag,Bedankt voor het doorgeven.Zoals eerder aangegeven heeft deze automaat een fabrieksgarantie van één jaar. We kunnen om die reden helaas niets meer voor jou betekenen hierin. Als je je wilt beroepen op eventuele wettelijke garantie willen we je doorverwijzen naar de verkoper en/of fabrikant, aangezien wij geen deel uitmaken van de koopovereenkomst. Die is gesloten met Onlineaquariumspullen.Met vriendelijke groet,Natalya Motshagen Klachtensites – Service operationsPapendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The NetherlandsVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: zondag 8 september 2024 09:01Aan: webcare webcare@bol.comOnderwerp: Slechte reparatie‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

B. M.

Naar: bol.com

09/09/2024

Beste, Jullie hebben uiteindelijk contact opgenomen met de leverancier omdat de garantietermijn van twee jaar niet gerespecteerd werd door hén. In mijn vorige mail heb ik alles haarfijn uitgelegd, het verwonderde mij dan ook dat, net u mij na uw vorige actie wijst op de garantietermijn van een jaar. Ik ga hier dan ook niet mee akkoord en verwijs naar mijn vorige mail en blijf bij mijn vraag naar compensatie. Ik heb alvast nog maar eens proberen contact op te nemen met de klantendienst van de leverancier zelf, maar deze antwoord, zoals in het verleden ook is gebeurd, niet. Ik verwacht dan ook dat jullie tussenkomen. Ik kijk alvast uit naar uw antwoord.

Bemiddeling door Testaankoop 24 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform