Terug

Slechte reparatie en daardoor toestel onherstelbaar beschadigd en verval van garantie.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Varo

22/08/2020

Ik bracht op 28/4 mijn grasmachine van POWERPLUS binnen voor herstel omdat ik iets geraakt had met het mes. NA LANG WACHTEN is het op10/07 eindelijk hersteld terug in de winkel. De 2de keer dat ik de machine terug gebruik begint ze ineens lawaai te maken en volgt er een doffe knal en stopt de machine. Ik breng ze weer terug binnen voor herstel op 25/07. Op 23/08 krijg ik de melding dat de machine onherstelbaar is en dat er geen garantie is omdat ik iets geraakt heb. Deze laatste keer heb ik NIETS geraakt! De vorige keer wel en daarom heb ik ze ook binnengebracht om te repareren. Ik verwacht dat als je een toestel binnen brengt voor reparatie dat het niet dadelijk weer stuk is en ze dan de garantie niet meer aanvaarden omdat ze het zelf niet grondig nagekeken en gerepareerd hebben waardoor het nu onherstelbaar beschadigd is. Ik blijf nu zonder toestel en met het financiële verlies achter. Ik vind een terugbetaling door hun nalatigheid om het niet correct te repareren niet meer dan normaal. De Hubo winkel inTessenderlo kon niet meer doen zeggen ze. Ze hebben gebeld met jullie hersteldienst maar die beweren dat het correct hersteld was. Als het correct hersteld was zou het niet bij het 2de gebruik stuk gaan. Ook de lange wachttijden en geen mogelijkheid tot vervangtoestel zijn vervelend. Ik denk dat jullie eens moeten nadenken over de service naar de klant.

Berichten (1)

Varo

Naar: B. D.

17/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform