Terug

slechte producten, laattijdige levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

J. V.

Naar: Euroflorist

24/02/2025

Donderdag bloemen besteld via de online service van euroflorist met de melding dat ze vrijdag geleverd zouden worden. niet gebeurd, op zaterdag stuur ik een mail met als antwoord dat ze gezien de versheidsgarantie de dag na de afgesproken datum geleverd zouden worden. ( wat dus ook al voorbij was) . Na 4 dagen heb ik een mail gestuurd dat ik die bloemen, die al 4 dagen in een depot lagen, niet meer wenste en dat ik vragen heb bij hun versheidsgarantie. geen antwoord gekregen. maandag, na 5 dagen stonden ze voor de deur, helemaal niet vers meer, en dan kreeg ik een mail om me te melden dat de bloemen gelukkig geleverd zijn.. bloemen die besteld waren voor een moment op vrijdag, zijn nutteloos na zoveel dagen. ik had via mail terugbetaling gevraagd maar dat negeerden ze, een korting bon interesseert me niet omdat ik nooit met hen nog zal werken.

Berichten (3)

Euroflorist

Naar: J. V.

26/02/2025

Hallo Klachten, We willen graag weten wat jij van onze klantenservice vindt?! We zouden het op prijs stellen als je een ​​simpele vraag kan beantwoorden, door op onderstaande link te klikken: NL: s:surveys.hotjar.com/cd1d6f2e-7241-40ba-8a7d-ea9decf3977f BE: s:surveys.hotjar.com/f64f3e50-43be-40a7-bbe4-ea43ef4c1ea8 Alvast bedankt voor je tijd en een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist PS: Hier is een herinnering aan waar dat verzoek over ging: Klachten 24 feb 2025 14::45 GMT ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dit e-mailbericht is een service van Euroflorist Belgium . Mogelijk gemaakt door Zendesk [92G93D-44G9L]

J. V.

Naar: Euroflorist

26/02/2025

ik heb genoeg geprobeerd met jullie klantendienst, maar zoals altijd... OEI, we begrijpen je , maar.... typisch verantwoordelijkheid afschuiven. dus zal ik maar laten om daarop te antwoorden en heb totaal geen interesse om een simpele vraag van jullie nog te beantwoorden. ik heb mijn zaak duidelijk en gedocumenteerd tegenover jullie uitgelegd, zonder gevolg

Bemiddeling door Testaankoop 26 februari 2025

Euroflorist

Naar: J. V.

28/02/2025

Hallo Klachten, We willen graag weten wat jij van onze klantenservice vindt?! We zouden het op prijs stellen als je een ​​simpele vraag kan beantwoorden, door op onderstaande link te klikken: NL: s:surveys.hotjar.com/cd1d6f2e-7241-40ba-8a7d-ea9decf3977f BE: s:surveys.hotjar.com/f64f3e50-43be-40a7-bbe4-ea43ef4c1ea8 Alvast bedankt voor je tijd en een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Klantenservice Euroflorist PS: Hier is een herinnering aan waar dat verzoek over ging: Klachten 26 feb 2025 19::30 GMT ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dit e-mailbericht is een service van Euroflorist Belgium . Mogelijk gemaakt door Zendesk [WVWY74-W44EX]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform