Beste,Ik heb deze keer een klacht ingediend via Test Aankoop, niet via jullie klantendienst. Maakt dat dan iets uit? Als jullie dit niet wensen, dan moet je deze optie van klacht neerleggen, niet toelaten.Ik dacht dat jullie het dan misschien deze keer wel au sérieux zouden nemen en niet zoals de vorige klacht die ik wel via jullie klantendienst heb ingediend.U spreekt over een sluitend antwoord op mijn vorige klacht. Daar kan enkel en alleen worden uit geconcludeerd dat iedereen alles mag beschadigen op openbare weg zonder dat er gevolgen aan zijn of dat je je verantwoordelijkheid moet opnemen. Daar zal de gemeente heel blij mee zijn, denk ik!Gezien ik mijn klacht hier heb geformuleerd, wens ik ook via deze weg een concreet antwoord/oplossing voor mijn probleem. Lijkt me logisch, anders had ik de klacht weeral via jullie klantendienst neergelegd.Bedankt om via Test Aankoop op terug te komen.Ik heb bovendien nog een klacht over dezelfde postbode maar ik zal schappelijk zijn en die nu via jullie klantendienst te laten passeren. Bent u dan tevreden?