Terug

Slechte post- en pakketbedeling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. I.

Naar: bpost

29/12/2023

Beste,Na een vorige aanvaring met de postbode te Hechtel-Eksel omwille van beschadiging van eigendom (waarvoor BPost geen verantwoordelijk wilt opnemen ookal zijn de bewijzen duidelijk), wil ik opnieuw een slechte post- en pakjesbedeling van dezelfde postbode via deze weg aanklagen.Brieven worden niet in de brievenbus gelegd maar gewoon op het padje met kiezel erlangs. Zie foto in bijlage. Het kan nooit per ongeluk zijn gebeurd gezien de postbode langs dezelfde weg (eerst nog naar de zijdeur voor het pakje weg te leggen) naar zijn wagen gegaan.De alternatieve voorkeurplaats voor pakjes is mijn overdekt terras achter de woning want als het regent, worden mijn aankopen niet nat. Helaas wordt die niet gerespecteerd en wordt het pak gewoon aan de zijdeur open en bloot gelegd.

Berichten (2)

bpost

Naar: A. I.

02/01/2024

REF 1-52514054468Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u voor vermeend voorval nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Aangaande uw schadeclaim in het verleden menen we uit de historiek van de klantendienst van bpost begrepen te hebben dat u hierover op 30/11/2023 een sluitend antwoord gekregen hebt.Om een optimale opvolging van uw recente opmerkingen te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met de klantendienst van bpost op te nemen. De adviseurs van de klantendienst van bpost nemen uw verzoek dan in behandeling.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,MarcbpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-O4IGE9V]

A. I.

Naar: bpost

02/01/2024

Beste,Ik heb deze keer een klacht ingediend via Test Aankoop, niet via jullie klantendienst. Maakt dat dan iets uit? Als jullie dit niet wensen, dan moet je deze optie van klacht neerleggen, niet toelaten.Ik dacht dat jullie het dan misschien deze keer wel au sérieux zouden nemen en niet zoals de vorige klacht die ik wel via jullie klantendienst heb ingediend.U spreekt over een sluitend antwoord op mijn vorige klacht. Daar kan enkel en alleen worden uit geconcludeerd dat iedereen alles mag beschadigen op openbare weg zonder dat er gevolgen aan zijn of dat je je verantwoordelijkheid moet opnemen. Daar zal de gemeente heel blij mee zijn, denk ik!Gezien ik mijn klacht hier heb geformuleerd, wens ik ook via deze weg een concreet antwoord/oplossing voor mijn probleem. Lijkt me logisch, anders had ik de klacht weeral via jullie klantendienst neergelegd.Bedankt om via Test Aankoop op terug te komen.Ik heb bovendien nog een klacht over dezelfde postbode maar ik zal schappelijk zijn en die nu via jullie klantendienst te laten passeren. Bent u dan tevreden?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform