Terug

Slechte plaatsen i.p.v. topplaatsen voor K3-show

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Studio 100

12/09/2021

Betreft mijn bestelling met nummer R25563179 (tele-ticket service) - dit zijnde 4 tickets voor de voorstelling van K3 oorspronkelijk op 17/04/2020,10h30 in de Stadsschouwburg te Antwerpen, na meermaals wijzigen omwille van de corona-maatregelen doorgegaan op 22/08/2021, 10h30 in de Lotto-arena. De originele tickets betroffen plaatsen op de eerste rij, centraal aan het podium. De tickets die we ter vervangingn kregen waren echter plaatsen op geruime afstand van het podium en daarenboven blokkeerde een doek het zicht op bijna de helft van het podium (wat nog voor de show voor tranen zorgde bij de kinderen). Gezien we topplaatsen besteld hadden en we bij het aanleveren van de nieuwe tickets volgende boodschap meekregen:Het spreekt voor zich dat de plaatsen die je krijgt van dezelfde prijscategorie en kwaliteit zijn., lijkt het me overduidelijk dat er niet aan de afspraken is voldaan. Ik vraag u dan ook om een terugbetaling.Ik heb deze klacht (#Ref: I-210822-037) al reeds eerder aan u gericht, waarop u me doorverwees naar de ticketverkoper zijnde Tele-Ticket-Service. Na een klacht bij Tele-Ticket-Service werd ik weer naar u doorverwezen gezien u de beschikbare plaatsen en prijsklassen bepaald.

Berichten (1)

Studio 100

Naar: T. V.

17/09/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform