Betreft mijn bestelling met nummer R25563179 (tele-ticket service) - dit zijnde 4 tickets voor de voorstelling van K3 oorspronkelijk op 17/04/2020,10h30 in de Stadsschouwburg te Antwerpen, na meermaals wijzigen omwille van de corona-maatregelen doorgegaan op 22/08/2021, 10h30 in de Lotto-arena. De originele tickets betroffen plaatsen op de eerste rij, centraal aan het podium. De tickets die we ter vervangingn kregen waren echter plaatsen op geruime afstand van het podium en daarenboven blokkeerde een doek het zicht op bijna de helft van het podium (wat nog voor de show voor tranen zorgde bij de kinderen). Gezien we topplaatsen besteld hadden en we bij het aanleveren van de nieuwe tickets volgende boodschap meekregen:Het spreekt voor zich dat de plaatsen die je krijgt van dezelfde prijscategorie en kwaliteit zijn., lijkt het me overduidelijk dat er niet aan de afspraken is voldaan. Ik vraag u dan ook om een terugbetaling.Ik heb deze klacht (#Ref: I-210822-037) al reeds eerder aan u gericht, waarop u me doorverwees naar de ticketverkoper zijnde Tele-Ticket-Service. Na een klacht bij Tele-Ticket-Service werd ik weer naar u doorverwezen gezien u de beschikbare plaatsen en prijsklassen bepaald.