Beste We reserveerden via bongobon een overnachting bij Yup hotel in Hasselt. De overnachting was allesbehalve. Ik verstuurde deze klachtenmail naar zowel bongo als het hotel zelf. Ik wens een terugbetaling van onze overnachting. Beste Afgelopen nacht (don 5/8 op vrij 6/8) verbleven wij in kamer 108 in jullie hotel via een bongobon. Ik zou omtrent onze overnachting een klacht willen indienen. Het verblijf was allesbehalve en ook ons geld niet waardig. We zouden dan ook graag ons geld terugkrijgen. Wat was er fout? - Mijn man paste niet in het bed. - Onze kamer was aan de straatkant net boven het terras de ingang. Heel de avond nacht hebben er mensen op het terras gezeten/gelachen. Die konden wij perfect horen in onze kamer (slechtte afdichting van het raam - rooster). Om 2u snachts ben ik dan naar beneden gegaan om te vragen of ze zich naar binnen konden verplaatsen. In de vroege ochtend herhaalde zich dan hetzelfde scenario maar nu met de auto’s … deze kamer zou om deze redenen echt niet verhuurd mogen worden. Daarenboven is deze recht voor de lift waardoor je ook iedereen die er passeert hoort. Als laatste ook nog eens recht boven de ingang van het hotel. Mijn man heeft 30min van de hele nacht geslapen. Wij hadden deze kamer nochtans al enkele weken geleden geboekt… waarom we dan de slechtste kamer van het hotel gekregen hebben… - Er zat een heel er grote dikke spin in de badkamer. - Bakje van de televisie werkte niet. - We konden enkel ontbijten tussen 8 en 9u of tussen 10u en 11u … - 2 extra kussens gevraagd bij aankomst. We hebben deze nooit ontvangen.Om al deze bovenstaande redenen vraag ik u een compensatie van onze overnachting. Bedankt voor uw tijd om deze mail door te nemen. Hopend op een spoedige reactie. Vriendelijke groeten Lisa Jeuris Verstuurd vanaf mijn iPhone