Terug

slechte opvolging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. R.

Naar: Auping

19/03/2025

Na gemeld te hebben dat er een auping bedlamp stuk gegaan was, kregen we als antwoord dat het lampengamma uit de Auping selectie verdwenen was en ze ons dus niet meer konden helpen. Reeds twee keer vroeg ik Auping wie hun lampenleveranciers waren. De eerste keer kreeg ik als antwoord dat Auping me die leverancier niet mocht meedelen en de tweede keer kreeg ik zelfs geen antwoord meer op die specifieke vraag. Dus nu probeer ik voor de derde keer te weten te komen wie de vroegere lampenleverancier was van Auping. Die kunnen me misschien verder helpen om mijn bedlamp te vervangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform