Terug

Slechte ontvangst Proximus

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Proximus

04/02/2024

Beste,Ik heb al maanden slechte ontvangst in de buurt van mijn woonplaats. Dit in de mate dat ik niet kan bellen niet bereikbaar ben wat wel nodig is voor mijn beroep te kunnen uitoefenen, mobiel internet zeer onstabiel is.Ik ben via de chat van Proximus te weten gekomen dat de 4g mast verwijderd is in mijn buurt en dat het nog lang gaar duren tegen dat deze vervangen wordt. Ze hebben mij onmiddellijk een korting van 3 euro toegekend op mijn volgende facturen. Ik was hier niet mee akkoord maar daarna is de chat verbroken door verbindingsproblemen. Dit heeft invloed op mijn werk dus de 3 euro is voor mij niet voldoende compensatie zeker omdat het probleem niet opgelost is. Ik betaal 53,24 euro per maand. Ik vind nergens een mogelijkheid om per mail klacht in te dienen bij proximus in het klantendienst menu om mijn eisen te formuleren.Mvg Denis Demeyer

Berichten (7)

Proximus

Naar: D. D.

05/02/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Demeyer Denis in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-04-13.20.33.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005638527] Ref. [THREAD_ID:1921005638527]

Proximus

Naar: D. D.

05/02/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben ondertussen de klant Demeyer Denis telefonisch gecontacteerd en de nodige info meegegeven.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-04-13.20.33.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005638612] Ref. [THREAD_ID:1921005638612]

D. D.

Naar: Proximus

05/02/2024

Beste,Ik heb op aanraden van uw medewerker een nieuwe simkaart geïnstalleerd. Dit verandert niets aan het probleem.MvgDenis Demeyer

D. D.

Naar: Proximus

08/02/2024

Bestr, ik heb ondertussen niets meer gehoord. Wat wordt er verder ondernomen om het probleem op te lossen? Hoe zit het met het crediteren van de maanden waar ik een dienst betaald heb die niet beschikbaar is?Ik hoor het graag.MvgDenis Demeyer

Proximus

Naar: D. D.

09/02/2024

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Demeyer Dennis in behandeling hebben genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-08-12.52.55.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005773038] Ref. [THREAD_ID:1921005773038]

Proximus

Naar: D. D.

09/02/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben ondertussen de heer Demeyer Denis op de hoogte gebracht met de juiste informatie rond zijn probleem,we hebben de klant intern ook doorgestuurd naar onze sales afdeling voor de nodige compensatie .MvgHet Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-02-08-12.52.55.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005773407] Ref. [THREAD_ID:1921005773407]

D. D.

Naar: Proximus

09/02/2024

De sales afdeling kon enkel een korting van 5 euro per maand gedurende 12 maanden aanbieden ter "compensatie" terwijl ik 50% van de tijd geen gebruik kan maken van de diensten door het weghalen van de mast en er geen vooruitzichten zijn wanneer een nieuwe mast geplaatst wordt. Ik ben uiteraard alles behalve akkoord met het voorstel en ben overgestapt naar Telenet.MvgDenis Demeyer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform