Terug

Slechte ontvangst mobiel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. A.

Naar: Scarlet

20/05/2025

Slechte ontvangst mobiel op 2 smartphones. Tot voor enkele weken goede ontvangst in huis en nu telefoneren niet meer mogelijk. Continu niet meer verstaanbaar of afbreken gesprek. Reeds 2x probleem gemeld maar geen actie. Lijkt me een infrastructuurprobleem. Dit wordt uitgebaat door Proximus. Hopelijk lukt het via jullie wel om tot een oplossing te komen. Dank bij voorbaat.

Berichten (2)

Scarlet

Naar: A. A.

21/05/2025

Geachte heer/mevrouw, Graag bevestigen we dat we de klacht vandhr. Aerts Alfons over Test-Aankoop goed hebben ontvangen. We nemen zo spoedig mogelijk contact op met de klant om hem/haar te informeren over de voortgang van de klacht. Met vriendelijke groeten, Frans Het Proximus-team Contacteer ons op: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-05-20-13.46.08.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921018881185]

Scarlet

Naar: A. A.

10/06/2025

Geachte heer/mevrouw, Graag bevestigen we dat de klacht vandhr Alfons Aertsover Test-Aankoop hebben verwerkt en dat de klant is geïnformeerd over de oplossing. Met vriendelijke groeten, Contacteer ons op: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2025-05-20-13.46.08.000000 ====== ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ref. [THREAD_ID:1921019365045]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform