Terug

slechte ontvangst mobiel (GSM)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Telenet

20/09/2018

Wij hebben thuis zeer slechte ontvangst van het mobiel netwerk, ook de buren hebben hier last van. Ik heb dit tegen eind mei aangeklaagd bij telenet en daar hebben ze mij bevestigd dat het signaal niet optimaal is. Er werd mij op 02/06 via SMS gemeld dat ik in aanmerking zou komen voor een Mobile Coverage Extender. Tot op heden heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Blijkbaar zou de leverancier van het betreffend toestel de vraag niet kunnen bijhouden. Wij betalen 124€ per maand voor een bepaalde service. Die service voldoet al sinds 4 maanden niet meer. Ik heb eens aangehaald wat er ter compensatie voorgesteld wordt. Hierop heb ik een negatief antwoord gekregen. sinds dat bedrijf door dien Porter geleidt wordt is de klant een melkkoe en de rest kan bommen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform