ik sinds 08/2020 heel wat klachten ingediend bij Telenet omdat er geen wifi verbinding is in mijn keuken. 3 vakmannen kwamen langs, reeds uren aan de lijn gehangen. Download snelheid is soms 52 maar kan evengoed 5 zijn of geen internet. Ik kreeg dan 2 wifi verbindingen, die dan na enkele dagen toch verdwijnt. Ik moest naar de shop om powerline en wifi booster om te ruilen. De mensen in de winkel lieten me weten dat Telenet Mechelen dit bijna nooit laat weten. Uit eindelijk kreeg ik toch een nieuwe powerline. Telenet rekent mij nu huur aan, wat onterecht is. De vorige powerline was nog geen maand oud. Bij het 2de bezoek van een technieker kreeg ik die gratis. De derde vakman raadde me aan om de powerline in een bepaalde stopcontact te stoppen die op hetzelfde zekeringscircuit van de electriciteit zit als in mijn keuken. Gisteren zei een Telenet medewerker dat dit larie is. Gisteren alweer meer dan 1 uur gebeld met Telenet, om dan deze morgen terug rode pijltjes te merken op de powerline in de keuken.